Roswell Sp. z o.o., świadcząca kompleksowe usługi w zakresie obsługi kadrowo-płacowej firm, rekrutacji oraz doradztwa HR wybrała program z oferty Comarch ERP – Comarch OPT!MA. Wdrożenie rozwiązania przeprowadził Złoty Partner Comarch – firma ALPOL – rozwiązania IT.

Wdrożenie programu Comarch OPT!MA było efektywnym rozwiązaniem w zakresie prowadzonej przez Roswell działalności operacyjnej. Wcześniej firma korzystała z kilku różnych programów do obsługi klientów, co nie zapewniało pełnej integracji i szybkości dostępu do informacji.

Do obsługi bieżącej działalności firmy zostały wybrane następujące moduły Comarch OPT!MA: Płace i Kadry, Księga Handlowa, Księga Podatkowa, Środki Trwałe oraz Kasa/Bank.

Efektywne funkcje Comarch OPT!MA sprawiły, że firma mogła ograniczyć czas potrzebny na obsługę klientów, co przełożyło się na wzrost efektywności pracy biura o ok. 20 proc. w skali roku.

– Decyzję o wdrożeniu Comarch OPT!MA podjęliśmy nie tylko ze względu na rekomendację Stowarzyszenia Księgowych Polskich, ale także, i przede wszystkim, ze względu na prostotę i szybkość pracy na programie oraz stałe dostosowywanie go przez producenta do zmieniających się przepisów – mówi Edyta Bartos, prezes zarządu Roswell Sp. z o.o. – Dużymi atutami oprogramowania są także automatyzacja procesów oraz szybki dostęp do bazy przez naszych klientów, co jest szczególnie ważne przy dostępie do danych kadrowo-płacowych – dodaje Edyta Bartos.

Roswell Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi kadrowo-płacowej firm, rekrutacji oraz doradztwa HR. Jej klientami są firmy z różnych branż i rodzajów prowadzonej działalności. Dewizą funkcjonowania Roswell jest wsparcie klientów w zakresie operacyjnym, aby mogli oni maksymalizować zyski, koncentrując się wyłącznie na biznesowej działalności.

ALPOL – rozwiązania IT oferuje kompleksowe rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw oraz organizacji publicznych i samorządowych. Specjalizuje się w trudnych i nietypowych wdrożeniach, wymagających obszernego dostosowania systemu do wymagań klienta.