Już ponad 1 000 firm handlowych w Polsce, Niemczech, Francji i Szwajcarii korzysta z usługi Comarch e-Sklep. Comarch współpracuje z kilkuset partnerami wdrażającymi jego rozwiązania, a platforma Comarch e-Sklep jest stale aktualizowana o nowe moduły i funkcjonalności zgodnie z najnowszymi trendami e-commerce.

Zobacz infografikę!

Rynek e-handlu nie zwalnia tempa zachowując dwucyfrową dynamikę wzrostu. Internet jest istotnym kanałem nie tylko dla firm koncentrujących się wyłącznie na e-sprzedaży, ale także dla sieci handlowych i przedsiębiorstw, które starają się dotrzeć do swoich klientów za pośrednictwem wszystkich możliwych punktów styku – zarówno offline, jak online. W każdym przypadku celem jest prowadzenie skutecznej sprzedaży, natomiast klucz do jej realizacji stanowi zintegrowana, kompleksowa platforma e-commerce przyznaje Tomasz Gutkowski Product Manager Comarch e-Commerce 

Liczba sklepów internetowych stale się zwiększa i według autorów raportu „Barometr e-commerce 2016” w tym roku wzrośnie o około 7 procent. Wprost proporcjonalnie do ilości e-sklepów rosną oczekiwania konsumentów poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych, w tym m.in. krótkiego czasu realizacji zamówień, możliwości szybkiego kontaktu, dostępnej i kompetentnej obsługi, personalizowanej oferty, możliwości zakupu za pomocą urządzeń mobilnych, rzetelnej obsługi posprzedażowej. Sprostanie stawianym wymaganiom oznacza konieczność nieustającej rozbudowy aplikacji e-commerce i nadążanie za branżowymi standardami. Comarch e-Sklep aktywnie wspiera na tym polu przedsiębiorców uczestnicząc jednocześnie w rozwoju całego rynku.

 

Ekosystem Comarch dla e-handlu

Oprogramowanie Comarch e-Sklep, dzięki integracji z pozostałymi systemami Comarch takimi jak: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum, czy Comarch ERP iFaktury24, stanowi zwarty ekosystem pozwalający na obsługę wszystkich procesów handlowych (od stworzenia bazy towarów, przez efektywną sprzedaż, po fakturowanie i nadanie do wysyłki). Wsparcie sprzedaży wielokanałowej  realizowane jest poprzez dedykowane wdrożenia działające w oparciu o platformę i   aplikacje dostosowane do unikalnych potrzeb biznesowych klienta. Comarch e-Sklep wyposażony jest m.in. w następujące funkcjonalności:

  • Silnik szablonów graficznych dający ogromne możliwości konfiguracji modułów w sklepie i nadający nowoczesny design
  • Mobile – możliwość korzystania ze sklepu oraz z panelu administracyjnego na urządzeniach mobilnych (tablet, smartfon)
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Wielosklepowość zarządzana z jednego panelu administracyjnego
  • System promocyjny i rabatowy wspomagający sprzedaż
  • Kupony rabatowe
  • Remarketing porzuconych koszyków
  • Optymalizacja aplikacji pod kątem pozycjonowania w Google (SEO)
  • Blog – wszechstronne narzędzie do publikowania wartościowych treści dla klientów
  • Integracje z wieloma usługami w tym m.in. Allegro, Paczkomaty, Freshmail, systemy płatności, Facebook, porównywarki cenowe
  • Sklep na Facebooku
  • Powiadomienia SMS

Klienci mogą korzystać z asysty technicznej, a w razie potrzeby z porad konsultantów pomagających w konfiguracji Comarch e-Sklep oraz doradzających w kwestii działań marketingowych e-commerce. Każdy klient otrzymuje na start pakiet bonusów na dodatkowe usługi (w tym m.in. kupony z budżetami marketingowymi do wykorzystania  w ramach promocji własnego sklepu) o łącznej wartości 4175 zł. Oferta Comarch e-Sklep oparta jest o aktualne wymogi, które dyktuje rynek. Usługa jest stale udoskonalana (nowa wersja oprogramowania pojawia się średnio co 2 miesiące), również z uwzględnieniem sugestii klientów.