Na rynku debiutuje nowa, responsywna aktualizacja platformy sprzedażowej wszystko.pl. Wszystko.pl stworzona przez Comarch, krakowskiego producenta rozwiązań klasy ERP. Zaskakuje użytkowników nie tylko ulepszoną szatą graficzną, ale również systemem ułatwień w wyszukiwaniu i przeglądaniu towarów na urządzeniach mobilnych. Nowa wersja usprawni użytkowanie platformy nie tylko Konsumentom, ale również Sprzedawcom, którzy będą mogli monitorować predyspozycje potencjalnych Klientów.

Nowy, atrakcyjny wygląd wszystko.pl dostosowany jest do pracy na dowolnym urządzeniu. Pod adresem wszystko.pl kryją się strony, które wpłyną na zwiększenie komfortu wyszukiwania i przeglądania towarów ze smartfona, tabletu, czy komputera PC, co przełoży się na wzrost sprzedaży u Klientów, wystawiających towary na wszystko.pl. Obecnie Sprzedawcy udostępniają już 346 tys. towarów.

Nowa strona główna została zoptymalizowana pod względem wyszukiwania towarów. Wchodząc na stronę wszystko.pl, konsument widzi tylko pole do wyszukiwania oraz produkty dnia. Pełny katalog produktów dostępny jest po pierwszym wyszukaniu żądanego towaru. Dzięki takiemu rozwiązaniu wyszukujący nie jest przytłoczony dużą ilością informacji i może wyszukiwać towary w analogiczny sposób jak np. w wyszukiwarce Google. Jeżeli wyszukiwany towar nie jest dostępny, to Konsument może złożyć ofertę zakupu, na którą uzyska odpowiedź od Sprzedawców wystawiających towary na wszystko.pl.

Nowa wersja zawiera usprawnienia również w innych zakresach. Prezentacja kategorii towarów została zoptymalizowana w obrębie głównych kategorii, które zostały przeniesione do górnej części strony. Katalog uzyskał przejrzystość z nakierowaniem na najważniejsze informacje. Proces składania zamówienia został uproszczony i zoptymalizowany pod względem użyteczności. Dodano obszary: „Taniej w zestawie” oraz wprowadzono powiadomienia o dostępności dla zestawów o statusie: „Zapowiedź” i „Niedostępny”.
 
W najnowszych wersjach systemów Comarch ERP Altum, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima zostały wprowadzone panele prezentujące informacje z portalu handlowego wszystko.pl. Dzięki temu rozwiązaniu zyskują Sprzedawcy i Konsumenci.


Sprzedawcy mogą sprawdzać, jakich najczęściej towarów szukają potencjalni Klienci i podejmować decyzje biznesowe o udostępnianiu towarów na wszystko.pl czy też wprowadzeniu nowych towarów do swojej oferty. Z kolei Konsumenci (użytkownicy systemów Comarch ERP) mogą oglądać produkty polecane oraz ofertę dnia, co z kolei wpłynie na popularyzację portalu. Tym samym wszystko.pl uzyskało unikalny kanał dotarcia do około 80 tysięcy potencjalnych sprzedawców i kilkukrotnie wyższej liczby konsumentów przeglądających ofertę mówi Piotr Budzinowski Dyrektor Business Unit Product Management ERP w Comarch.


Wszystko.pl to całkowicie darmowa platforma sprzedażowa B2B2C dla Klientów systemów Comarch ERP (również Comarch ERP iFaktury24). Kilka kliknięć i towary są udostępniane wprost z systemu Comarch ERP do wszystko.pl, gdzie mogą być wyszukiwane przez potencjalnych Konsumentów. Jest to dopełnienie oferty rozwiązań e-Commerce (Comarch ERP e-Sklep – narzędzie do budowy własnego sklepu internetowego oraz Comarch ERP Pulpit Kontrahenta – internetowa platforma B2B) dostępnych dla użytkowników systemów Comarch ERP.