Business Cases

BI In-Memory

BI In-Memory

Pomysł wykorzystania pamięci operacyjnej komputera (RAM) do wykorzystania danych i wykonania na nich obliczeń nie jest pomysłem nowym. Już w 2000 r. Larry Page, współtwórca Google, wygłosił na konferencji Intela przemówienie w którym stwierdził, że jego firma ma pomysł, aby całą zawartość Internetu umieścić w pamięci operacyjnej komputera [...]

Analiza geoprzestrzenna

Analiza geoprzestrzenna

Ponad 80% wszystkich dostępnych obecnie danych posiada komponenty lokalizacyjne. W większości przypadków nie są one jednak wykorzystywane do wizualizacji i analizy geolokalizacji [...]

Odkrywaj wiedzę z danych

Odkrywaj wiedzę z danych

W dzisiejszym świecie jednym z największych wyzwań przedsiębiorstw jest dynamiczny wzrost ilości gromadzonych i analizowanych danych. Taka sytuacja sprawia, że tradycyjne analizy coraz to większych zbiorów danych stają się utrudnione, a w niektórych przypadkach nawet niemożliwe [...]

Social Media w dzisiejszym świecie

Social Media w dzisiejszym świecie

Media społecznościowe to obecnie dla firm bardzo ważny i elastyczny kanał komunikacji z klientami. Tutaj zamieszcza się informacje o bieżących promocjach, wydarzeniach czy nowych produktach. Im skuteczniej to narzędzie jest wykorzystywane, tym szybciej powstaje potrzeba kompleksowej analizy odzewu ze strony użytkowników [...]

Biznes pod kontrolą

Biznes pod kontrolą

Ostatnie lata to szybki rozwój rozwiązań typu Business Intelligence w Polsce i na świecie. Wkraczają one w kolejne obszary działalności firm, adaptują nowe technologie. Systemy Business Intelligence stały się nieodłącznym elementem każdego liczącego się przedsiębiorstwa. Jakie przykładowe korzyści wynikają ze stosowania technik Business Intelligence? [...]

Sztuka inteligencji w medycynie

Sztuka inteligencji w medycynie

Placówka medyczna to przedsiębiorstwo. Niezależnie od wielkości, struktury czy właściciela, zasady zarządzania nimi obowiązują takie same, jak w projektach biznesowych z innych branż. Odpowiednie zarządzanie placówką medyczną to zrozumienie rentowności poszczególnych aspektów działalności, analiza zwrotów z inwestycji i właściwa ocena efektów [...]

W pogoni za konkurencją

W pogoni za konkurencją

Wraz z przyspieszeniem procesów zachodzących w przedsiębiorstwach nastąpił rozwój metod badania cen konkurencji. W obecnych realiach przedsiębiorstw podejmowanie najtrafniejszych decyzji wymaga wykorzystania najbardziej aktualnej informacji. Dzięki temu firma znajduje się o krok przed konkurencją w zrealizowaniu określonych celów [...]

Business Intelligence w kieszeni

Business Intelligence w kieszeni

Pojawia się też coraz więcej rozwiązań biznesowych na platformy mobilne, w tym również systemów wspomagających podejmowanie decyzji. Twórcy rozwiązań Business Intelligence, idąc za ogólnym trendem, starają się zaznaczyć swoją obecność na rynku mobile. Jakie korzyści biznesowe odnosi osoba bądź firma używająca rozwiązań mobilnych Business Intelligence? [...]

BI w służbie budowania relacji z klientem i lepszego zrozumienia jego potrzeb

BI w służbie budowania relacji z klientem i lepszego zrozumienia jego potrzeb

Zaufanie klientów jest jednym z najważniejszych, o ile nie najważniejszym, aktywem każdej firmy. Kapitał potrzebny na prowadzenie działalności może pochodzić z różnych źródeł, jednak to zaufanie klientów jest najbliżej związane z marką i z przedmiotem działalności przedsiębiorstwa. Każda firma musi zwracać uwagę na to, w jaki sposób buduje i utrzymuje zaufanie swoich odbiorców [...]

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.