CRM i serwis

Comarch ERP Optima CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

CRM

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności,
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów (zobacz film),
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna),
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności.

W ramach procesu windykacji możliwe jest:

  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
  • blokowanie sprzedaży. 

(Zobacz film)

Zobacz bezpłatne szkolenie e-learningowe Comarch ERP CRM

Comarch ERP Optima Serwis

Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł Comarch ERP Optima Serwis może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus (w zakresie pobierania części z magazynu).

Bezpłatne szkolenie e-learningowe Comarch ERP Serwis

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów 

Moduł Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów pozwala na gromadzenie i łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne) oraz ich swobodne wyszukiwanie. Dodatkowo za pomocą tego modułu można zdefiniować i dostosować do własnych potrzeb proces obiegu dokumentów.

Bezpłatne szkolenie e-learningowe Comarch ERP Obieg Dokumentów

Demo Comarch ERP Optima

Wersja demonstracyjna to program posiadający pełną funkcjonalność dostępną przez okres 60 dni (rozpiętość dat pomiędzy dokumentami wystawionymi w wersji demonstracyjnej programu nie może być większa niż 60 dni).