Poleć klienta

Korzystasz z Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych? Jesteś zadowolony z programu? Rekomenduj go swoim klientom i zarabiaj!

Za każde skuteczne polecenie zyskasz 10% wartości pierwszego zakupu oprogramowania, a Twój Klient w cenie programu otrzyma szkolenie pozwalające rozpocząć pracę z Comarch ERP Optima.

 

Zacznij zarabiać z Comarch ERP Optima!

 

Jak działa promocja:

  1. Polecasz Comarch ERP Optima Klientowi.
  2. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy i otrzymujesz mailowe powiedzenie zgłoszenia.
  3. Klient kupuje Comarch ERP Optima.
  4. Otrzymujesz prowizję a Twój Klient szkolenie „Sprzedaż i obsługa magazynu w programie Comarch ERP Optima”.

Dane zgłoszonego Klienta są przekazywane do Partnera Comarch opiekującego się Twoją firmą, który przejmuje obowiązki związane z procesem prezentacji i sprzedaży oprogramowania dla Klienta.

Formularz zgłoszenia Klienta

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

Prosimy o wysłanie zapytania pod adres BiuraRachunkowe@comarch.pl lub o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 012 681-43-00 wew.1.

Kto może wziąć udział w promocji?

Każde Biuro Rachunkowe, Doradca Podatkowy oraz firmy prowadzące działalność usługową i doradczą w zakresie prowadzenia księgowości, kadr i płac posiadające oprogramowanie Comarch ERP Optima w wersji dla Biur Rachunkowych.

 

Ile wynosi prowizja?

Prowizja handlowa w wynosi 10% i jest liczona od cen detalicznych wartości zakupu oprogramowania dokonanego przez Klienta.

 

Przykład:

Klient kupuje pakiet Comarch ERP Optima Start Firma – 999 zł – wartość prowizji wynosi zatem 99,9 zł.

 

Klient kupuje:

  • 5 stanowisk Comarch ERP Optima Kasa/Bank - 5 x 109 zł
  • 1 stanowisko Comarch ERP Optima Handel - 1 x 879 zł
  • 5 stanowisk Comarch ERP Optima Faktury - 5 x 109 zł
  • 1 Comarch ERP Optima Kaięga Handlowa  - 1 x 1649 zł
  • 1 Comarch ERP Optima Analizy Business Intelligence Plus - 1 x 1999 zł

Co łącznie daje 5617 zł, z tego prowizja 10% wynoi 561,70 zł.

 

Kiedy otrzymam prowizję?

Wypłata prowizji (po jej uznaniu) następuje na żądanie Zgłaszającego. Wartości prowizji kumulują się w okresie trwania promocji.

 

Kiedy prowizja zostaje uznana?

Uznanie prowizji następuje po sprzedaży oprogramowania do Klienta przez Partnera Comarch obsługującego BR.

 

Jak i kiedy można otrzymać prowizje?

Prowizję (po jej uznaniu) możecie Państwo otrzymać w czasie trwania promocji oraz 21 dni po jej zakończeniu. Informacje wraz z prośbą o przekazanie prowizji prosimy kierować na adres BiuraRachunkowe@comarch.pl lub faxem 012 681-43-01.

 

W jakim przypadku prowizja może nie zostać uznana?

Prowizja nie zostanie uznana, gdy:

  • klient zakupi program u innego Partnera,
  • polecony Klient pracuje na oprogramowaniu Comarch, lub został wcześniej zgłoszony w promocji.

Po zgłoszeniu klienta otrzymasz informację o stanie Twojego zgłoszenia.

 

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

BiuraRachunkowe@comarch.pl lub o kontakt telefoniczny z działem Telemarketingu pod nr telefonu 012 681-43-00 wew.1.

 

Gdzie znajdę pełen regulamin promocji?

Pełen regulamin promocji znajduje się tutaj - Regulamin promocji (.pdf)