Nowoczesne Zarządzanie 2/2015 Numer 24

Bardzo szybki przyrost danych generowanych przez przedsiębiorstwa i ich otoczenie w połączeniu z rozwojem mobilności i społeczności internetowych stawia przed firmami nowe wyzwania. Coraz większego znaczenia nabiera umiejętność selekcji danych oraz odczytywania wynikających z nich informacji i wyciągania wniosków. 

Na stronach najnowszego „Nowoczesnego Zarządzania” radzimy, jak „ustawić się” w tej uprzywilejowanej pozycji, by ważne decyzje podejmować na podstawie rzetelnych informacji, a nie przypuszczeń. Jak podkreśla jeden z naszych rozmówców, Jakub Rutkowski, Dyrektor ds. Operacyjnych K-Consult, to wiedza o przedsiębiorstwie jest jej największym kapitałem. Fakt ten z pewnością wpływa na to, że coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie w swojej działalności platform do integracji, analizy i przetwarzania danych.

Zapraszamy Cię do lektury!

 

Spis treści

 

Aktualności:

4. Aktualności

6. Comarch ERP iFaktury24 uznany Turbiną Polskiej Gospodarki w rankingu „Gazety Finansowej”

 

Temat numeru:

8. Business Intelligence jutra dostępny już dziś Czytaj więcej>>

14. Analitycy i zarząd nie powinni bujać w obłokach, a jednak… Czytaj więcej>>

18. Sukces w trudnych czasach – czyli o skutecznym i efektywnym zarządzaniu Czytaj więcej>>

23. Wiedza o własnym przedsiębiorstwie to największy kapitał Czytaj więcej>>

28. Świadomie zarządzaj społecznością swoich klientów. Business Intelligence w systemach lojalnościowych

31. Rewolucja Internetu Rzeczy

34. Efektywny controlling drogą do trafnych decyzji

 

Nowe rozwiązania:

38. Nowe podejście do ekonomii, nowe pokolenie na rynku Czytaj więcej>>

42. Zarządzaj magazynem efektywnie i nowocześnie! Poznaj Comarch WMS

46. E-pacjent jako element ekosystemu zdalnej opieki medycznej. Profilaktyka na tip top

 

Rynek:

50. Produkty Comarch w najdalszych zakątkach świata

54. Szybkim krokiem po dotacje! Czytaj więcej>>

58. Sukces w zasięgu sieci. O crowdfundingu jako trampolinie biznesu

 

Wiedza:

62. Mobilny biznes, mobilne zagrożenia. Jak można się przed nimi ustrzec?

66. Jak mówić, by klient chciał słuchać – czyli opowieść o content marketingu

70. Kolejne zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Czy jest się czego bać?

 

Po godzinach:

74. Bąbelki we włoskim wydaniu