Nowoczesne Zarządzanie 2/2013 Numer 20

Tłumy na stadionie szaleją, widzowie przed telewizorami skaczą ze szczęścia, słuchacze zgroma-dzeni przed radioodbiornikami płaczą ze wzruszenia, niesieni podekscytowanym do granic możliwości głosem komentatora sportowego. Reprezentacja polski w piłce nożnej zdobywa złoty medal na Igrzyskach Olimpijskich w Monachium.

Zapewne Kazimierz Górski kompletując na początku lat 70. swoją drużynę, nie wiedział, jak daleko z nią zajdzie. Że dokona niemal niemożliwego. Niemniej na pewno chciał osiągnąć jak najwię-cej i właśnie do tego dążył. Skutecznie.

Każdy z nas chciałby usłyszeć podniosłe „We are the champions”, stojąc na najwyższym stopniu podium. Także w biznesie. Kiedy angażujemy się w nowe projekty, robimy wszystko, aby zakończy-ły się sukcesem. Jak największym. Czasem potrzebujemy w naszych działaniach swoistego trenera, wsparcia specjalisty lub narzędzia informatycznego, które podniesie jakość naszych usług. Wskazówki ekspertów i  opisy nowych funkcjonalności rozwiązań informatycznych wspomagających biznes znajdą Państwo w tym wydaniu „Nowoczesnego Zarządzania”.

A wydanie dla nas wyjątkowe, bo przygotowane na 20-lecie firmy. Prof. Janusz Filipiak, zakładając w 1993 roku Comarch, nie mógł przypuszczać, że dwie dekady później jego firma rozrośnie się do 39 spółek w 23 krajach. I choć nie znał przyszłości, robił wszystko, aby w swoich działaniach osiągnąć mistrzostwo. Skutecznie.

Spis treści

Aktualności:

4. Aktualności z rynku

Temat numeru:

5. Mały początek Wielkiej Rzeczy

8. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań

10. Benchmarking – sprawdź, jak wyglądasz na tle konkurencji

12. O tym, jak blaszki obaliły monopol

Nowe rozwiązania:

16. Trendy na rynku IT w Polsce: bezpieczeństwo

20. Jak grać, by angażować

22. Optymalizuj produkcję

25. 8 najbardziej przydatnych aplikacji mobilnych w Twojej firmie

28. Mobilne zarządzanie projektami

31. Bliżej pacjenta

34. Inspektor Gadżet

Rynek:

36. Poland, go global!

40. Nadchodzą zmiany w VAT – będą dotyczyć także Twojej firmy

44. Szach mat dla konkurencji

46. Więcej nie zawsze znaczy lepiej, czyli o postrzeganiu wyboru

48. Rozwój to nie koszty!

51. Dlaczego nie lubię kupować w Internecie, czyli w poszukiwaniu „ludzkiej twarzy” zakupów w sieci

52. Sprawdzaj – zasada, która się sprawdza w biznesie

54. Pierwszy krok w zarządzaniu ryzykiem

Wiedza:

56. W poszukiwaniu mistrza SEO

58. Twoja firma w sieci

60. Fundamenty działu sprzedaży

63. Porozmawiajmy

65. Marketing z automatu

68. Ciasteczkowy potwór kontra doktor SPAM

71. Skuteczny e-mail marketing od podstaw

74. Content is the king

76. Integracja... czy wspólne skutki picia wódki są rzeczywiście zgubne?