Firma Comarch wdrożyła w Idea Banku system usprawniający zarządzanie programami motywacyjnymi dla swoich pracowników.

Celem banku był zakup systemu, który pozwoliłby nie tylko na uproszczenie rozliczeń prowizyjnych, ale również na dostarczenie szczegółowych danych na temat kosztów prowizji na wszystkich etapach procesu sprzedaży, kontrolę efektywności systemów motywacyjnych oraz wykrywanie nadużyć prowizyjnych.

– Kluczowymi wymogami były elastyczność i parametryzowalność rozwiązania pozwalające administratorom biznesowym na dokonywanie niezbędnych modyfikacji reguł prowizyjnych. Istotna dla banku była też funkcja kontroli na drugą rękę oraz śledzenia wszystkich zmian w rejestrze zdarzeń systemowym – mówi Rafał Kwarciany, Project Manager, Comarch.

Wdrożone rozwiązanie ‒ Comarch Commission & Incentive pozwala wspomnianym administratorom zarządzać naliczeniami i rozliczeniami prowizji czy uprawnieniami użytkowników, jak również parametryzować reguły prowizyjne oraz generować raporty okresowe i ad hoc – wszystko przy minimalnym udziale specjalistów IT.

– Wszystkie dane dotyczące naszej sieci sprzedaży są teraz przechowywane w jednym, centralnym miejscu. Przejrzyste programy motywacyjne, które obecnie prowadzimy, przyczyniają się do zwiększenia efektywności sprzedaży. Nasi pracownicy mogą skupić się na tym, co stanowi istotę ich pracy zamiast tonąć w arkuszach kalkulacyjnych i fakturach – podkreśla Małgorzata Schön, Kierownik Działu Systemów Prowizyjnych w Idea Banku.

Idea Bank funkcjonuje od 2010 roku, kierując swoją ofertę do firm z sektora MŚP. Świadczy szeroki zakres usług ‒ oprócz tych stricte bankowych ma w swoim portfelu także usługi księgowe, prawne, leasingowe czy faktoringowe. By zyskać przewagę konkurencyjną, Idea Bank przyjął strategię dostarczania klientom innowacyjnych narzędzi do zarządzania przedsiębiorstwem. Bank zapewnia profesjonalną i kompleksową pomoc na każdym etapie rozwoju firmy - od momentu jej uruchomienia aż do ekspansji biznesowej.

Comarch Commission & Incentive usprawnia zarządzanie wynagrodzeniami motywacyjnymi w sieciach sprzedaży banków, towarzystw ubezpieczeniowych i innych instytucji z rozbudowanymi strukturami sprzedażowymi i złożonymi systemami wynagrodzeń prowizyjnych.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.