Comarch Loyalty for Banking

Comarch Loyalty for Banking

Comarch Loyalty for Banking może być wdrażany wraz z systemami Comarch Virtual Marketplace oraz Comarch beacon. Na system składają się: interfejs administratora, interfejs klienta oraz interfejs pracownika Contact Center. Rozwiązanie dostępne jest obecnie w wersji webowej, natomiast planowane jest stworzenie aplikacji mobilnej na platformy iOS oraz Android.

 

System do lojalności dla banków

Comarch Loyalty for Banking to system lojalnościowy przeznaczony dla banków oraz innych instytucji finansowych. Użytkownikami końcowymi są klienci detaliczni banku. Część administracyjna systemu może być obsługiwana przez pracowników biznesowych banku.

 

Lojalność dla banku

Comarch Loyalty for Banking to system oparty na punktach. Klient otrzymuje je za różnego rodzaju aktywność finansową oraz z okazji zdefiniowanych wydarzeń, np. urodzin lub wykorzystywania produktów i usług bankowych przez określony czas.

Klienci mogą wymieniać punkty na nagrody bankowe, które są szczególnie cenne z perspektywy zarządzania finansami osobistymi. Mogą zyskać wyższe oprocentowanie depozytów lub niższe opłaty za produkty, jak również bonusy od partnerów banku. Mogą też przeznaczać punkty na wskazane cele charytatywne. System pozwala też na wysyłanie informacji marketingowych do klientów przez email, SMS i pocztę tradycyjną.

 

Loyalty bankowość

 

W ramach systemu Comarch Loyalty for Banking funkcjonują moduły dostępne z poziomu poszczególnych interfejsów, w tym m.in. moduł przeznaczony dla administratorów. Umożliwia on tworzenie i modyfikowanie reguł nagradzania aktywności uczestników (wraz z całościową obsługą katalogu nagród), jak również pozwala przeprowadzać kampanie informacyjne i marketingowe.

Ponadto w rozwiązaniu funkcjonuje interfejs stworzony dla pracowników Contact Center umożliwiający wgląd w punktację i historię użytkownika. Obsługująca go osoba może np. zrealizować zamówienie określonej nagrody, zlecone w aplikacji przez klienta banku. Natomiast panel klienta pozwala użytkownikowi śledzić otrzymane gratyfikacje, wybierać metody premiowania i zlecać ich realizację w Contact Center.

W niedalekiej perspektywie planowane jest wzbogacenie systemu o funkcje motywacyjne (gamifikacja) oraz o aplikację mobilną na platformy iOS oraz Android.

Przewaga konkurencyjna

System został stworzony z myślą o instytucjach finansowych wyróżnia się możliwością predefiniowania reguł premiowania punktami aktywności bankowej, np. systematycznego oszczędzania czy terminowego spłacania zobowiązań. Umożliwia nagradzanie określonych zachowań klientów, a w przeciwieństwie do innych rozwiązań dostępnych na rynku, nie jest ograniczony do premiowania zakupów kartą. Klienci mogą być także nagradzani za staż w banku, liczbę posiadanych produktów, a także za całą gamę aktywności, m.in. utrzymywanie określonego salda na koncie czy długoterminowe inwestycje.

Comarch Loyalty for Banking charakteryzuje się łatwą konfiguracją – użytkownik może definiować reguły za pośrednictwem czytelnego interfejsu metodą „przeciągnij i upuść”. System może być obsługiwany przez pracowników biznesowych banku, gdyż jego obsługa nie wymaga specjalnych kwalifikacji.

W połączeniu z Comarch Virtual Marketplace i Comarch beacon rozwiązanie umożliwia tworzenie atrakcyjnych programów wspierających lojalność klientów biznesowych.

 

System lojalnościowy bankowość

Wdrożenia

System Comarch Loyalty for Banking wykorzystuje francuski Banque Populaire des Alpes.

Banque Populaire des Alpes

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Oferty naszych rozwiązań dopasowujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług skierowanych do branży  finansowej.