Comarch Virtual Marketplace

Comarch Virtual Marketplace

Rozwiązanie Comarch Virtual Marketplace wchodzi w skład Comarch CRM & Loyalty for Banking
i może być wdrażane wraz z systemami Comarch Loyalty for Banking oraz Comarch beacon. Narzędzie oferuje trzy widoki: administratora bankowego, klienta i partnera banku.

 

Marketplace lojalność

Comarch Virtual Marketplace jest platformą promocyjno-handlową skierowaną do klientów biznesowych (sprzedawców) i detalicznych banku (nabywców).

 

Platforma promocyjna banku

Interfejs lojalnościowy bankComarch Virtual Marketplace pozwala bankowi oraz jego klientom biznesowym oferować produkty i usługi klientom detalicznym banku w następujących formach:

    - kupon zniżkowy na produkt lub usługę (do realizacji w punkcie stacjonarnym lub online),
    - zakupy grupowe (oferta staje się aktywna, gdy przystąpi do niej wymagana liczba osób),
    - aukcja odwrócona (oferta w odpowiedzi na zapytanie pochodzące od klienta detalicznego).

Comarch Virtual Marketplace może zostać zintegrowany z rozwiązaniem Comarch beacon. Technologia oparta na beaconach pozwala na identyfikację osób posiadających aplikację mobilną, które przebywają w pobliżu urządzenia i wysyłanie im powiadomień, np. na temat rabatów.

Comarch Virtual Marketplace dostępny jest również z poziomu poszczególnych interfejsów. Interfejs bankowy umożliwia zamieszczanie ofert bankowych w formie kuponu zniżkowego lub zakupów grupowych, dodawanie nowych partnerów do programu oraz edytowanie parametrów kredytów ratalnych, które oferowane są w aplikacji użytkownikom końcowym jako forma zapłaty za produkt lub usługę. Interfejs banku zezwala też na wgląd w statystyki dotyczące wykorzystania konkretnych zniżek i popularności ofert. Umożliwia również selekcję ofert przeznaczonych tylko dla klientów banku lub do odbiorców wybranych według zdefiniowanych kryteriów.

Interfejs partnera banku umożliwia dodawanie ofert w formie kuponu zniżkowego lub zakupów grupowych. Partner może wybrać dla nich grupę docelową, kierując się własnymi kryteriami. Istotną zaletą jest też możliwość integracji z rozwiązaniem Comarch beacon, pozwalająca na przeglądanie danych dotyczących ruchu w placówkach oraz definiowanie ofert dostarczanych użytkownikom w zasięgu beacona. Ponadto interfejs partnera banku pozwala odpowiadać na oferty w aukcjach odwróconych, a także opłacać usługi Comarch Virtual Marketplace.

Interfejs przeznaczony dla klientów detalicznych to przede wszystkim radar okazji, który prezentuje oferty wybrane na podstawie informacji z CRM, z urządzeń mobilnych (np. lokalizacji) oraz danych wprowadzonych samodzielnie przez klienta do aplikacji, dotyczących m.in. jego lokalizacji, zainteresowań czy przeprowadzonych transakcji. Klient detaliczny może też wystawić zapytanie ofertowe skierowane do sprzedawców określonych towarów lub usług (aukcja odwrócona) lub przystąpić do zakupów grupowych. Oferty mogą być filtrowane przez klienta wedle dostawców. W przypadku zakupów grupowych istotną funkcją w dobie szerokiego wykorzystania mediów społecznościowych jest możliwość zaproszenia znajomych do udziału w zakupach. Interfejs klienta detalicznego także może być zintegrowany z rozwiązaniem Comarch beacon, dzięki czemu będzie on otrzymywał powiadomienia o ofertach, gdy znajdzie się w pobliżu placówki partnera banku wykorzystującego tę technologię.

Przewaga konkurencyjna

W zakresie elastyczności i funkcjonalności Comarch Virtual Marketplace jest na rynku rozwiązaniem innowacyjnym i pionierskim. Dzięki niemu klienci biznesowi banku (partnerzy) zyskują nowy kanał sprzedaży bez ponoszenia wysokich kosztów technologicznych. Mogą promować własną markę (zarówno produkty, jak i usługi) za pośrednictwem banku.   

Natomiast klienci detaliczni banku są motywowani do korzystania z jego usług dzięki oferowanym przez bank i jego partnerów okazjom atrakcyjnym zniżkom czy innego rodzaju promocjom.

Comarch Virtual Marketplace jest też efektywnym narzędziem pozyskiwania klientów. Aplikacja dostępna jest dla wszystkich użytkowników internetu, natomiast oferty mogą być zastrzeżone jako przeznaczone tylko dla klientów banku, co pozwala na przyciągnięcie nowych klientów.

 

Virtual Marketplace dla bankowości

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Oferty naszych rozwiązań dopasowujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług skierowanych do branży finansowej.