Zarządzanie lojalnością i rozwiązania marketingowe

Zarządzanie lojalnością, programy lojalnościowe

Zarządzanie lojalnością

Jednym z głównych wyzwań przedsiębiorstw poszukujących efektywnych metod marketingowych jest stworzenie silnej więzi pomiędzy klientami a marką.

Zarządzanie lojalnością w liniach lotniczych i transporcie

Zarządzanie lojalnością w liniach lotniczych i transporcie

Nasze rozwiązanie opracowane z myślą o branży lotniczej i transportowej wspiera tworzenie angażujących programów lojalnościowych. System pozwala zarządzać różnymi modelami programów dedykowanych do indywidualnych uczestników jak i klientów B2B.

Zarządzanie kampaniami

Zarządzanie kampaniami

Comarch Campaign Management to intuicyjne narzędzie umożliwiające szybkie i oszczędne planowanie a także realizację wielokanałowej komunikacji i analizowanie kampanii.

Angażowanie klientów

Angażowanie klientów

Comarch Customer Engagement to innowacyjne narzędzie, które motywuje użytkowników do wybrania promowanej oferty. Dzięki grywalizacji i mechanizmom opartym na psychologicznej wiedzy o zachowaniu człowieka jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek przedtem.

Obsługa klienta

Obsługa klienta

Dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi łatwiej radzić sobie ze skargami, dodawaniem nowych usług lub potwierdzaniem płatności oraz definiowaniem zniżek i prowadzeniem korespondencji.

Inteligentne narzędzia analityczne

Inteligentne narzędzia analityczne

Nasze inteligentne narzędzie wspiera decydentów w podejmowaniu strategicznych decyzji na podstawie szybko dostępnych, przejrzystych i kompleksowych analiz.

Analiza mediów społecznościowych

Analiza mediów społecznościowych

Znaczny odsetek firm wykorzystuje media społecznościowe nie tylko w celach komunikacyjnych i marketingowych. Pełne wartościowych informacji dane na temat klientów są na wyciągnięcie ręki.

Managed Services

Usługi zarządzane

Oferujemy strategię, technologię, narzędzia analityczne oraz doświadczenie w wielu branżach pozwalające zbudować program, który śledzi zachowania klientów, nagradza ich a także rozumie różnorodne potrzeby. Jednocześnie dbamy o to, aby doświadczenie klienta było niepowtarzalne.

Nasi Klienci

bp_400x200.png

Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global

Głównym celem wdrożenia systemu CLM opracowanego dla BP Global przez Comarch było zwiększenie atrakcyjności oferty skierowanej do klientów BP i zwiększenie poziomu lojalności klientów.

Dowiedz się więcej 

heathrow_400x200.png

Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport

"Comarch pomógł w osiągnięciu naszych celów, przedstawiając nam Comarch Loyalty Management Platform - out of the box, skalowalnego i sprawdzonego rozwiązania, które zostało wdrożone w innych globalnych organizacjach handlowych i turystycznych." Simon Chatfield, szef e-Biznesu i CRM, Lotnisko Heathrow

Dowiedz się więcej 

leroy_400x200.png

Comarch Loyalty Management dla Leroy Merlin

"W lutym 2010 roku Comarch zakończył wdrożenie rozwiązania Comarch Campaign Management. Projekt został z sukcesem zrealizowany w ciągu 6 miesięcy. System umożliwia planowanie i automatyzację kampanii marketingowych, kontrolę kosztów, monitoring przebiegu akcji oraz dokonywanie analizy rezultatów." Beata Woszczyńska, Leroy Merlin Polska

Dowiedz się więcej 

jetblue_400x200.png

Comarch Customer Engagement for JetBlue Airways

"Comarch okazał się świetnym partnerem zarówno ze strony rozwoju jak i kierunku strategicznego. Nigdy nie żałowaliśmy wyboru Comarch i oczekujemy długiej i innowacyjnej współpracy." David Canty, Dyrektor Loyalty Marketing, JetBlue Airways

Dowiedz się więcej 

Aktualności

Comarch opracował system IT do obsługi programu lojalnościowego w Hudson’s Bay
2017-07-31

W związku z planowanym otwarciem przez sieć Hudson's Bay 17 domów towarowych w Holandii, firma podjęła współpracę z Comarch na opracowanie nowego programu lojalnościowego dla swoich klientów.

Czytaj więcej

True Value nawiązuje współpracę z Comarch w celu podniesienia jakości i zakresu swojego programu lojalnościowego
2017-05-29

Firma True Value, jedna z największych na świecie sieci sklepów z artykułami metalowymi, podjęła współpracę z Comarch w zakresie rozwiązań do kompleksowego zarządzania relacjami z klientami oraz wspierania działań marketingowych.

Czytaj więcej
Wszystkie aktualności

Programy lojalnościowe

Grywalizacja i zarządzanie zaangażowaniem klientów

Inteligentne narzędzia analityczne w marketingu

Klient jako najważniejsza wartość firmy

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.