Aktualności CRM & Marketing

29.05.2017

True Value nawiązuje współpracę z Comarch w celu podniesienia jakości i zakresu swojego programu lojalnościowego

Firma True Value, jedna z największych na świecie sieci sklepów z artykułami metalowymi, podjęła współpracę z Comarch w zakresie rozwiązań do kompleksowego zarządzania relacjami z klientami oraz wspierania działań marketingowych.

15.09.2016

Comarch w Azji Południowo-Wschodniej – system IT do zarządzania działaniami marketingowymi w wietnamskim oddziale Prudential

Wietnamski oddział firmy Prudential postawił na rozwiązanie Comarch do zarządzania działaniami marketingowymi.

27.07.2016
Nowy program lojalnościowy

Więcej korzyści dla członków programu Norwegian Reward dzięki rozwiązaniom Comarch

Ze względu na wzrost liczby członków i nowe korzyści w programie lojalnościowym, Norwegian Reward podpisał umowę z Comarch na rozbudowę platformy do zarządzania programem lojalnościowym.

14.06.2016
Lider rynku lojalnościowego

Światowa prognoza do 2020 roku: MarketsandMarkets umieszcza Comarch wśród liderów rynku lojalnościowego

Rozwiązania lojalnościowe Comarch zostały uwzględnione w raporcie “Loyalty Management Market by Type of Solution (Customer Loyalty, Employee Retention and Channel Loyalty), by Deployment Model, by Organization Size, by Vertical and Region - Global Forecast to 2020.”

27.04.2016
Programy lojalnościowe Comarch

Comarch został określony jako „Strong Performer” w zakresie rozwiązań do zarządzania programami lojalnościowymi przez firmę Forrester

Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez firmę badawczą Forrester do uczestnictwa w badaniu „2016 Forrester Wave: Customer Loyalty Solutions For Large Organizations, Q1 2016”.

18.04.2016
Program lojalnościowy dla linii lotniczych SAS

Comarch rozwija program lojalnościowy dla linii lotniczych SAS

Scandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits".

19.01.2016

Kuala Lumpur regionalny hub Comarch umożliwia ekspansję na azjatycki

Comarch – polski producent i dostawca usług oraz rozwiązań z branży IT – podjął strategiczną decyzję o wzmocnieniu swojej obecności na rynkach azjatyckich i otworzył spółkę w Kuala Lumpur w Malezji.

13.01.2016

Comarch Loyalty Breakfast zakończone sukcesem

8 stycznia belgijski oddział Comarch zorganizował pierwsze w krajach Beneluxu spotkanie z cyklu „Loyalty Breakfast”.

12.01.2016

Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airlines

Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”.

09.01.2016

Comarch umacnia swoją pozycję w krajach Beneluksu

Grupa Kapitałowa Comarch prowadzi działalność w krajach Beneluksu od 10 lat. W tym czasie polski producent oprogramowania zrealizował projekty dla czołowych marek, m.in.: Ergo Insurance, ING, Delta Lloyd Life, KPN, Base czy Nicols.

09.12.2015

BP i Comarch wspólnie odpowiadają na nowe potrzeby konsumentów dzięki wykorzystaniu technologii

BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.

29.09.2015

Comarch partnerem generalnym konferencji „Miasto 2.0 – Smart City”

Comarch zdecydował się wesprzeć konferencję „Miasto 2.0 – Smart City”, która odbędzie się 19 października w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie.