Comarch jako Strong Performer w raporcie Customer Loyalty Solutions, Q3 2017

Comarch jako Strong Performer w raporcie Customer Loyalty Solutions, Q3 2017W najnowszym raporcie The Forrester Wave™: Customer Loyalty Solutions, Q3 2017 Comarch umocnił swoją pozycję jako Strong Performer wśród największych i najważniejszych dostawców wspierających globalny rynek lojalności.

Forrester przyjrzał się dostawcom oferującym kompleksowe rozwiązania w zakresie strategii lojalności end-to-end, zarządzania, mierzenia i wsparcia marketingu. Analitycy ocenili produkty z dziedziny Customer Loyalty na podstawie 30 złożonych kryteriów podzielonych na obszary obecnej oferty, strategii oraz obecności na rynku.

Platforma technologiczna oraz usługi Comarch zostały najlepiej ocenione w kategoriach: Utrzymania Klienta, Globalnej Realizacji oraz Struktury Wyceny. Ankietowani klienci wysoko ocenili elastyczność pracy i usług świadczonych przez Comarch, cenę oraz funkcjonalność oferowanej platformy informatycznej. Respondenci docenili zaangażowanie Comarch w relacje z klientem oraz zdolność firmy do adaptacji do specyficznych i globalnych wymagań poszczególnych branż.

Badanie Forrester’a pokazuje, że kluczowymi wyróżnikami na obecnym rynku są: postęp, zwinne i elastyczne podejście do rozwoju oraz jego płynność, innowacja oraz spersonalizowane doradztwo strategiczne. 32% decydentów globalnych firm z obszaru B2C wskazuje, że ich podmioty wdrażają lub zwiększają wdrożenie rozwiązań lojalnościowych, a 79% klientów wskazanych przez dostawców zamierza utrzymać lub zwiększyć inwestycje z obecnymi dostawcami w przeciągu najbliższych 12-18 miesięcy.

Raport dostępny jest na stronie: https://www.forrester.com/report/The+Forrester+Wave+Customer+Loyalty+Solutions+Q3+2017/-/E-RES136741

Więcej o Comarch Loyalty Management 

Udostępnij