Creative Services

 

 

 

Budowanie zaangażowania wykorzystuje mechanizmy znane z gier w innych kontekstach. Jest to idealne rozwiązanie do tworzenia silnych więzi i zaangażowania zarówno w sektorach B2B/B2E, jak i B2C.

 

 

Nasze rozwiązanie, ze względu na kompleksowe i dobrze dopasowane reguły gry i mechanikę, poprawia zaangażowanie i motywację, jak również  sprawia, że ​​ użytkownicy są bardziej zmotywowani.

Mamy bogate doświadczenie, jak umiejętnie korzystać z charakterystycznej dla  budowania zaangażowania reguły 3XF (Friends / Fun / Feedback) lub z odpowiednich elementów takich jak rankingi, wyzwania, odznaki, osiągnięcia i wiele więcej w idealnej proporcji.

Creative services in marketing

Usługi

  • szczegółowe profilowanie grupy docelowej
  • określenie pożądanego zachowania grupy docelowej
  • określenie Customer Insight
  • zdefiniowanie ram czasowych programu grywalizacyjnego
  • określenie wymiernych celów programu 
  • tworzenie scenariuszy grywalizacyjnych dostosowanych do profilu klientów
  • projektowanie kontekstu i fabuły programu
  • projektowanie dostosowanych do potrzeb klientów wyzwań i zadań
  • ustalenie portfolio korzyści i czynników motywujących
  • tworzenie strategii komunikacji (treść, kanał, triggery)
  • projektowanie mechanizmów uniemożliwiających nadużycia 
  • projektowanie UX wszystkich elementów funkcjonalnych i szczegółów
  • projektowanie graficzne (mobilna aplikacja i / lub wersja Desktop)
  • graficzne opracowanie materiałów marketingowych (ulotki, plakaty, spoty telewizyjne, animacje komputerowe, katalog nagród, POS mediów)
  • bieżące zarządzanie aplikacjami
  • bieżące zarządzanie treściami kreatywnymi
  • definiowanie nowych wyzwań i zadań dla klientów
  • modyfikacja wizualnych rodzaju nagrody
  • tworzenie reguły punktacji i korekty
  • monitorowanie KPI w programie
  • optymalizacja procesów komunikacyjnych
  • zarządzanie użytkownikami systemu
  • ocena skuteczności realizacji programu
  • monitorowanie poziomu zaangażowania i motywacji klienta

Creative Services - korzyści

Korzyści

  • budowanie dochodowych relacji z klientami
  • skupienie koncepcji programowej na zdolności do generowania dodatkowych przychodów dla marki
  • zdobycie wiedzy o tym, jak zaangażować i utrzymać lojalnych klientów
  • jasne określenie strategii programu ze szczegółowymi, wymiernymi celami i planami działania
  • ulepszone i wzbogacone strategie marketingowe
  • zoptymalizowana wydajność programów grywalizacji
  • identyfikacja i optymalizacja sprzedaży oraz możliwości edukacyjne
  • koncepcja programu dostosowana do charakterystyki jego grupy docelowej
  • szczegółowe analizy danych jej członków w celu wniosków biznesowych
  • dobór efektywnych kanałów komunikacji dla zaangażowania klientów na każdym etapie cyklu życia programu

 

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki

Pobierz Pobierz