Comarch Customer Engagement

Zaangażowanie, gamifikacja i grywalizacja w marketingu

 

 

 

Comarch Customer Engagement to rozwiązanie służące zarządzaniu zaangażowaniem i lojalnością klientów.

 

 

Jest efektywne, ponieważ umożliwia definiowanie angażujących i różnorodnych warunków gry, osiągnięć i zasad, co zapewnia klientowi bogate wrażenia podczas korzystania z programu.

Grywalizacja w marketingu

Fun

Grywalizacja optymalizuje przyjemność obcowania z marką. Użytkownicy mają możliwość zdobywania nagród, wyróżnień i konkurowania ze sobą. 

Fun

Friends

Klienci mogą dzielić się swoimi sukcesami za pośrednictwem mediów społecznościowych, za co dostają odznaczenia. Ważnym aspektem jest również zdrowa konkurencja, która wzmacnia siłę kontaktów i relacji między ludźmi oraz wpływa na poziom zaangażowania. 

Friends

Feedback

Gracze są informowani o wszystkich najważniejszych wydarzeniach i osiągnięciach w grze, a ze względu na fakt, że grywalizacja oparta jest na wzmocnieniu pozytywnym (podkreślającym osiągnięcia i sukcesy), motywacja użytkowników do podejmowania dalszych wyzwań rośnie. 

Feedback

Korzyści

  • kompleksowy widok na klienta 360 stopni
  • angażujące środowisko dla uczestników
  • tworzenie silnych interakcji między marką a klientem
  • elastyczne i różnorodne promocje za odznaki i punkty
  • wzbogacanie doświadczeń klienta związanych z marką
  • ukierunkowane i spersonalizowane informacje zwrotne dla użytkowników w formie powiadomień
  • efekt marketingowy w postaci ruchu w  mediach społecznościowych

Korzyści

Grywalizacja i zarządzanie zaangażowaniem klientów

Klient jako najważniejsza wartość firmy

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki

Pobierz Pobierz