Informacje o sektorze

Sektor Usługi

Comarch posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania oraz integracji nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla szeroko pojętego sektora handlowo-usługowego. Aktualnie projekty realizowane są w 41 krajach na 5 kontynentach, głównie dla dużych przedsiębiorstw działających w branżach takich jak Retail, FMCG, przemysł paliwowy, transport i turystyka (np. linie lotnicze, lotniska), logistyka, branża motoryzacyjna czy produkcja. Wśród obsługiwanych klientów znajdują się między innymi firmy takie jak BP Global, Carlsberg, Heathrow Airport, Metro Group, Diageo (producent takich marek jak Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys), Red Bull czy Tesco. Pełna lista klientów dostępna jest tutaj 

Portfolio rozwiązań oferowanych przez Comarch dla firm handlowo-usługowych jest bardzo szerokie: od rozwiązań informatycznych do obsługi programów lojalnościowych, zarządzania kampaniami marketingowymi czy zarządzania motywacją pracowników, przez systemy elektronicznej wymiany danych i informacji biznesowych do platform zarządzania dokumentami i ich przepływem w firmie. W ofercie Comarch znajdują się również narzędzia do zarządzania, optymalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży, które wyróżnia elastyczność i dostępność zaawansowanych modułów analitycznych. Comarch oferuje także kompleksowy zakres usług zarządzania infrastrukturą IT przedsiębiorstw, których podstawą jest 14 własnych ośrodków Data Center rozmieszczonych na całym świecie.