Comarch Loyalty Management dla MAPCO Express

MAPCO Express, Inc, jest własnością Delek US Holdings, Inc z siedzibą w Nashville, Tennessee. MAPCO prowadzi 373 sklepów typu convenience w ośmiu stanach pod markami MAPCO Express®, MAPCO Mart®, East Coast®, Discount Food Mart™, Fast Food and Fuel™, Delta Express® i Favorite Markets®.

MAPCO Express jest jedną z największych  sieci sklepów typu convenience istniejących w Stanach Zjednoczonych i jednym z wiodących operatorów C-store na południowym wschodzie. Więcej niż połowa lokalizacji jest w stanie Tennessee.

Wdrożone rozwiązanie

Comarch Loyalty Management

Rozwiązanie oferujące wszystkie niezbędne narzędzia do zbudowania skutecznego programu lojalnościowego.

 

Dowiedz się więcej

MAPCO Express

Wyzwania biznesowe

Celem wdrożenia Comarch Loyalty Management dla MAPCO Express, było dostarczenie narzędzia do konfigurowania, prowadzenia i monitorowania innowacyjnego programu lojalnościowego, które umożliwi:

  • uzyskanie lepszego wglądu do danych klientów poprzez identyfikowanie ich zachowania i gromadzenia danych ich profilu
  • zwiększenie retencji klientów poprzez zapewnienie atrakcyjnych ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
  • wzrost wielkości wolumenu transakcji paliwowych i innych oraz wielkości koszyka
  • stworzenie nowych możliwości generowania przychodu

Głównym wyzwaniem MAPCO było stworzenie programu, który jest wygodny, łatwy w obsłudze i wartościowy dla klientów.

 

Rozwiązanie

System Comarch Loyalty Management został uruchomiony w grudniu 2011 r., a projekt został ukończony w ciągu 11 miesięcy. Rozwiązanie wdrożone w MAPCO składa się z trzech elastycznych, zintegrowanych modułów. Moduł Business Administration służy do konfigurowania wszystkich reguł naliczania punktów, nagród, progów redempcji, kampanii marketingowych i realizacji zadań administracyjnych.

Aplikacja Contact Center jest używana przez agentów w celu obsługiwszystkich zapytań i reklamacji zgłoszonych przez klientów. Customer Web Application zasila stronę mapcorewards.com i pozwala członkom programu na edycję swojego profilu, aktualizowanie preferencji dot. nagród, sprawdzanie stanu konta, przeglądanie historii transakcji i zrealizowanych redempcji itp. 

Comarch Loyalty Management ściśle integruje się z infrastrukturą POS i przetwarza transakcje w trybie on-line.

Proces redempcji punktów odbywa się zawsze automatycznie w celu przyspieszenia procesu realizacji transakcji. Comarch Loyalty Management pozwala na komunikowanie się z klientami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości nadystrybutorze paliwa, na paragonie i w sklepie.

Korzyści

  • szczegółowe informacje na temat transakcji
  • automatyczne naliczanie i redempcja punktów
  • targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe generowane w czasie rzeczywistym
  • dopasowane oferty dla określonych segmentów klientów opartych na historii transakcji
  • wiedza o aktualnych preferencjach klientów
  • elastyczne i różnorodne promocje punktowe, zniżkowe i kupony
  • szczegółowa analiza informacji o uczestnikach  
  • integracja z systemami zewnętrznymi
  • automatyczne wykrywanie nadużyć

 

Rezultaty

MAPCO Express o Comarch

 

„Program MY Reward$ wspierany przez system Comarch Loyalty Management jest doskonałym sposobem dla MAPCO, aby lepiej służyć naszym najbardziej wartościowym klientom i gromadzić dane w celu lepszego pozycjonowania naszej marki na rynku.

Jestem naprawdę podekscytowany elastycznością systemu Comarch Loyalty Management i wszystkich funkcjonalności pozwalających nam uzyskać wiedzę na temat naszych klientów i skierować dla nich odpowiednie oferty.”

Howard Curtis, dyrektor ds. marketingu i CRM, MAPCO Express, Inc