Współpraca Comarch i JetBlue Airways

JetBlue Airways

JetBlue Airways to amerykańskie tanie linie lotnicze z siedzibą główną w Nowym Jorku. Firma obsługuje połączenia do ponad siedemdziesięciu miast w dwudziestu stanach USA, m.in.: na Karaiby, na Wyspy Bahama, Barbados, Bermudy, do Kolumbii, na Kostarykę, Dominikanę, Jamajkę, do Meksyku i Puerto Rico. Flota JB to około 200 samolotów, głównie są to Airbusy A320 i Embraery E190s. Większość połączeń lotniczych odbywa się z Bostonu, Los Angeles, Nowego Jorku, Orlando, z Florydy i Puerto Rico.

Wyzwania biznesowe

JetBlue, jedna z największych tanich linii lotniczych w USA, zaufała usługom Comarch i powierzyła naszej opiece system lojalnościowy. Projekt polegał na wdrożeniu systemu lojalnościowego Comarch CLM FFP oraz zintegrowaniu go z istniejącymi już platformami IT JetBlue, włączając w to moduł rezerwacyjny Navitaire, jak również nowy moduł rezerwacyjny Sabre oraz utrzymanie całego środowiska.

Platforma sprzętowo-systemowa dedykowana pod system CLM została wdrożona w lokalizacji podstawowej (PDC) w Data Center w Chicago oraz w lokalizacji zapasowej (DRC/QA) w Data Center w Columbus. Systemy w obydwu lokalizacjach są zdalnie administrowane przez inżynierów Comarch z Krakowa. Od października  2010 roku projekt objęty jest audytem ISAE 3402 (dawniej SAS70 typu II). Projekt uwzględnia środowisko produkcyjne oraz środowiska testowe i DR zlokalizowane w drugim ośrodku DC, do którego dane są replikowane w bezpieczny sposób z podstawowego ośrodka.

Rozwiązanie

  • zintegrowanie modułu rezerwacyjnego Navitaire i Sabre
  • zintegrowanie systemu lojalnościowego Comarch z istniejacymi systemami IT klienta
  • DRC (disaster Recovery Center)
  • usługi backup i archiwizacji danych
  • usługi wsparcia zarządzania paltforma sprzętową
  • hosting
  • wdrożenie platformy systemowo-sprzętowej dedykowanej pod system lojalnościowy w lokalizacji podstawowej w Data Center w Chicago w lokalizacji zapasowej w Data Center w Columbus

Korzyści

  • dostępność systemu 24x7
  • zdalny monitoring wydajności i dostępności aplikacji i sprzętu
  • utrzymanie infrastruktury klienta
  • zapewnienie ciągłości działania systemów
  • utrzymanie wysokiej jakości procesów biznesowych
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi i serwisu
  • wykorzystanie wiedzy i doświadczenia certyfikowanego zespołu inżynierów
  • obniżenie kosztów zarządzania infrastrukturą
Wdrożone rozwiązanie

Comarch Data Center

Comarch Data Center to usługi świadczone w oparciu o zaawansowane technologiczne centra przetwarzania danych o wysokiej dostępności oraz zaawansowanej architekturze TIER III i TIER IV.

  • "Chcieliśmy zaoferować klientom elastyczny program, który honorowałby ich rzeczywiste wydatki a nie, tak jak większość programów, zebrane podczas lotów mile. Wybór właściwego partnera technologicznego ma kluczowe znaczenie dla realizacji programu światowej klasy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Comarch i wierzymy, że nasza współpraca będzie długa oraz owocna. Uznaliśmy, że Comarch jest doskonałym Partnerem. Elastyczność, wykorzystane zasoby w  projekcie oraz podjęte inicjatywy były bardzo imponujące. Nigdy nie żałowaliśmy, iż wybraliśmy Comarch i mamy nadzieję na długoletnią współpracę w zakresie innowacyjnych rozwiązań."

    David Canty
    Loyalty Marketing Director, JetBlue Airways

    Aby pobrać pełną wersję case study wypełnij poniższy formularz

    * Informacje wymagane

    Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

    Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.