Aplikacja do wspierania sprzedażyW trosce o jak największą satysfakcję klientów stale rozwijamy nasze produkty. Jednak szeroki wachlarz funkcjonalności to nie wszystko, o co dbamy. W Comarch stawiamy na łatwość i szybkość obsługi oraz dostępność poszczególnych aplikacji na wszystkich wiodących platformach systemowych.

Comarch SFA korzystając z doświadczenia zdobytego podczas wieloletniej współpracy z globalnymi i lokalnymi markami doskonale wie jak poprawić ergonomię i intuicyjność oferowanych aplikacji.

W związku z tym możemy z przyjemnością poinformować, że właśnie wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową wersję aplikacji do zarządzania terenowymi silami sprzedaży. Najnowsza wersja narzędzia Online Manager jest dostępna przez przeglądarkę internetową i może być używana na każdym urządzeniu – od smartfonów poprzez tablety, aż do laptopów. Nasi klienci mogą uzyskać stały dostęp do danych rynkowych oraz zarządzać pracą przedstawicieli handlowych gdziekolwiek się znajdują.

W toku intensywnych prac całkowicie zmienił się także wygląd naszej aplikacji. Przejrzysty kalendarz pozwala obecnie w łatwy i szybki sposób przejrzeć trasówki zespołu oraz uzyskać szybki wgląd w zrealizowane wizyty. Interaktywna karta klienta daje natomiast dostęp do szerokiego spektrum informacji, którymi można łatwo zarządzać dzięki przejrzystym kafelkom. Natomiast rozbudowany moduł raportów oraz dashboardy pozwalają szybko analizować trendy i reagować w czasie rzeczywistym na pojawiające się zjawiska oraz podejmować trafne decyzje w oparciu o rzetelne dane.

Zmienił się również wygląd obecnej na rynku od wielu lat, dobrze znanej, aplikacji mobilnej w  wersji dedykowanej użytkownikom systemu Android. Zupełnie nowy layout jest bardziej przejrzysty i nowoczesny. Pozwala nie tylko zaoszczędzić czas konieczny na rejestrację poszczególnych kroków podejmowanych w trakcie komunikacji z klientem, lecz równocześnie kieruje przedstawicieli i sugeruje im kolejne kroki.

– Obecnie systemy wspierające sprzedaż stanowią bardzo rozbudowane narzędzia, a osoby pracujące w działach sprzedaży są niezwykle zajęte swoimi codziennymi obowiązkami i z pewnością nie mają czasu na mozolne studiowanie instrukcji obsługi i mozolnego wyszukiwania informacji. Jako dostawca systemów klasy SFA obecny na rynku już od kilkunastu lat doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i tworzymy nasze aplikacje w taki sposób, aby każdy kto po raz pierwszy ma z nimi styczność był w stanie od razu bez najmniejszych problemów korzystać z nich, natomiast zastosowane rozwiązania wyręczyły nowego użytkownika w codziennych obowiązkach i zwiększyły efektywność jego działań. Jakość dostarczanych przez nas aplikacji jak i świadczonych usług jest dla nas niezwykle ważna – mówi Justyna Włodarczyk, Comarch SFA Product Manager.

Użyteczność naszych aplikacji została w ostatnim raporcie firmy badawczej Gartner (Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry, 2015) oceniona jako wyróżniająca się na tle innych dostawców. Takie wyróżnienia inspirują nas do nieustającej pracy nad produktem.

Zapraszamy do kontaktu, dzięki któremu przekonają się Państwo, że Comarch SFA to rozwiązanie zarówno kompleksowe, jak i przyjazne użytkownikowi.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.