Loyalty Consulting

Nasze doświadczenie w tworzeniu programów lojalnościowych pozwoliło nam nabrać kompetencji, wiedzy o procesach, eksperckich umiejętności technicznych i analitycznych.

Możemy dzięki nim wspierać Cię na każdym etapie rozwoju i zarządzania Twoim programem lojalnościowym. Pomagamy naszym klientom budować kompletne, innowacyjne programy lub reorganizować istniejące. Opracowujemy programy, które pozwalają Ci na utrzymanie klientów, zwiększenie zysków i stworzenie silniejszych połączeń pomiędzy marką a Twoimi klientami i partnerami.

Traktujemy programy kompleksowo, jako projekty, w których sukces zależy od wielu czynników. Najważniejsze z nich to:

  • zaangażowanie i motywacja klienta
  • wykorzystanie najlepszych dostępnych technologii
  • unikatowa koncepcja Customer Value Proposition
  • zoptymalizowane, szczegółowo opisane procesy

Współpracując z Tobą, Comarch wprowadza swoje najlepsze praktyki, świeże spojrzenie i sprawdzone pomysły na budowę optymalnego modelu działania programu, organizacji procesów i zarządzania, dostosowane do firm niezależnie od rozmiarów biznesu i branży. 

Usługi

Comarch oferuje szeroką gamę usług doradczych w zakresie lojalności, w tym:

  • dogłębna ocena potrzeb i planowanie wizji 
  • określenie wymiernych celów i kluczowych wskaźników sukcesu
  • określenie wymagań biznesowych i marketingowych wszystkich partnerów i podmiotów zaangażowanych w projekt 
  • analiza Customer Value Proposition 
  • budowanie modelu finansowego w celu oceny wpływu programu na ROI 
  • analiza otoczenia konkurencyjnego oraz inicjatyw zarządzania klientem
  • badania dotyczące grup docelowych
  • model naliczania i redempcji lojalnościowej waluty
  • zestaw benefitów i zachęt programu
  • wybór kanałów komunikacji
  • procedury dotyczące metod rejestracji
  • określenie specyfiki promocji
  • opracowanie scenariuszy business case programu
  • kryteria pomiaru KPI programu
  • opracowanie modelu współpracy między operatorem programu a partnerami
  • modele finansowe dotyczące rozliczeń między partnerami programu
  • wybór zestawu nagród dostosowanych do grup docelowych
  • projekt kreatywny i produkcja katalogu
  • zalecenia dotyczące dodatkowych elementów Customer Value Proposition w celu zwiększenia częstotliwości użytkowania karty lojalnościowej 
  • wsparcie dla planowania komunikacji programu i budowy kampanii
  • koncepcja wykorzystania Customer Insight w ramach programu
  • definiowanie szablonów wiadomości dla różnych kanałów komunikacji
  • zalecenia w zakresie  optymalnej  komunikacji z klientami
  • angażowanie użytkowników poprzez kanały mobilne i społeczne
  • określenie organizacji programu
  • opracowanie szczegółowych procedur dotyczących rejestracji, zarządzania operacjami, reklamacji, obsługi klienta, procesu wydawania nagród itp.
  • porady prawne i podatkowe
  • tworzenie szczegółowych funkcjonalnych i niefunkcjonalnych wymagań systemów informatycznych, wspierających funkcjonowanie programu
  • projektowanie docelowej architektury rozwiązania IT i modelu integracji systemów
  • zalecenie dotyczące zapewnienia ochrony danych, kontroli dostępu i mechanizmów zapobiegania nadużyciom
  • symulacje wymaganej skalowalności systemu do zaspokojenia przewidywanych potrzeb przetwarzania danych

Korzyści

Korzyści

  • wyjątkowa koncepcja programu lojalnościowego z silnym uzasadnieniem biznesowym
  • odpowiednia wiedza biznesowa dotycząca konstrukcji Customer Value Proposition
  • skupienie koncepcji programu na zdolności generowania dodatkowych przychodów dla marki 
  • jasne określenie strategii programu ze szczegółowymi, wymiernymi celami i planami działania 
  • transfer wiedzy i najlepszych praktyk w zakresie projektowania i zarządzania programem 
  • koncepcja programu dostosowana do charakterystyki jego grupy docelowej
  • dobór efektywnych kanałów komunikacji do zaangażowania klientów na każdym etapie cyklu życia

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.