Comarch dostarcza dedykowane zasoby, które wspierają Twoich pracowników i będą ściśle z Tobą współpracować w codziennym zarządzaniu działalnością firmy.

Dedykowani i bardzo doświadczeni menedżerowie programów są w stanie zarządzać programem lojalnościowym i koordynować go poprzez wykonywanie zadań operacyjnych, zarządzanie aplikacjami, jak również poprzez udzielanie eksperckich wskazówek w celu przyszłych usprawnień i dalszego wzrostu. Wybierając usługi Comarch ograniczysz ryzyko zarządzania programem. Zakres usług świadczonych przez Comarch Managed Services obejmuje:

  • wsparcie w przygotowaniu programu lojalnościowego, organizację i wybór dostawców usług marketingowych oraz partnerów projektu
  • zarządzanie bieżącymi relacjami ze strategicznymi partnerami programu oraz podwykonawcami (produkcja i dostarczenie kart, wymiana punktów, zarządzanie kampaniami marketingowymi, usługi analityczne, usługi integracyjne i wsparcie techniczne)
  • początkową konfigurację oprogramowania wykorzystywanego do zarządzania programem lojalnościowym
  • ciągłą administrację aplikacji stosowanych do realizacji programu
  • monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności programu oraz raportowanie działań
  • wykrywanie nadużyć i zapobieganie im
  • wszelkie powiązane działania i kwestie dotyczące zarządzania ogólną komunikacją, tworzenia i wysyłanie ankiet marketingowych, a także konfiguracji i administrowania stroną internetową programu

Usługi

  • określenie zasad promocji lojalnościowych
  • definiowanie segmentów uczestników / grup docelowych
  • budowa katalogu nagród, w tym bonów, produktów, usług, reguł konwersji punktów
  • konfiguracja zasad kwalifikacji do grupy  klientów premium (programy statusowe) oraz benefitów im przysługujących
  • określenie zasad wygasania punktów oraz warunków transferu punktów
  • konfiguracja portalu programu
  • ustalenie nowych reguł przyznawania punktów  
  • testowanie opracowanych zasad i modyfikacja
  • opracowanie nowego katalogu nagród w oparciu o otrzymaną listę produktów (szczegóły nagród, plan cenowy, grafika) oraz administrowanie wszelkimi zmianami i aktualizacjami
  • modyfikacja parametrów istniejących hierarchii statusów uczestnictwa lub tworzenie nowych typów
  • zarządzanie użytkownikami systemu, tworzenie ról i profili
  • administrowanie/modyfikacja dynamicznej (wiadomości marketingowe, grafika) i statycznej treści (ogólne informacje, FAQ, T&C) na stronie internetowej programu
  • integracja nowych partnerów do programu
  • raportowanie rozliczeń między partnerami
  • obsługa relacji z partnerami strategicznymi
  • wybór potencjalnych usługodawców
  • zarządzanie pracami usługodawców i podwykonawców 
  • monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności programu
  • tworzenie raportów i treści układów szablonów
  • generowanie raportów ad hoc na podstawie danych dostępnych w systemie
  • wizualizacja danych
  • monitorowanie SLA

Korzyści

Korzyści

Usługi zarządzania programem świadczone przez Comarch pozwolą Ci na:

  • natychmiastowe wdrażanie pomysłów marketingowych
  • optymalizację kosztów operacyjnych programu dzięki wykorzystaniu doświadczonych specjalistów  i zasobów usług wspólnych
  • poprawę jakości organizacji i zarządzania programem
  • podniesienie poziomu usług w ramach programu zarówno wobec uczestników, jak i udziałowców
  • dostęp do zasobów niedostępnych w organizacji

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.