Motoryzacja

Wzrost konkurencji w przemyśle motoryzacyjnym sprawia, że przedsiębiorstwa muszą bardziej dynamicznie reagować na życzenia klientów i nieustanny rozwój technologii. Ściśle zintegrowane rozwiązania IT i procesy łączące funkcjonalności wykorzystywane przez producentów samochodów, dostawców komponentów i partnerów biznesowych muszą być globalnie zarządzane i zoptymalizowane. Niezbędna jest kompleksowa współpraca i komunikacja pomiędzy dostawcami, producentami samochodów, dealerami i przede wszystkim klientami.

Aby sprostać oczekiwaniom klientów w sektorze motoryzacyjnym, Comarch kładzie olbrzymi nacisk na funkcjonalność, innowacyjność i ergonomię swoich rozwiązań wspierających kompleksowe procesy w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki i administracji HR. Dostarcza również rozwiązania sprzętowe i usługi zapewniające sprawną komunikację, niezawodne działanie systemów i bezpieczeństwo danych.

 

Motoryzacja

Rozwiązania dedykowane dla branży motoryzacyjnej

Comarch EDI

Comarch EDI to platforma umożliwiająca elektroniczną wymianę dokumentów z partnerami w Polsce i za granicą. Zapewniamy szybki i bezpieczny transfer danych w różnych formatach (w tym EDIFACT i Odette) i z wykorzystaniem różnych protokołów komunikacyjnych (m.in. OFTP, AS2, FTP,VPN), gwarantując kompleksową komunikację elektroniczną z każdym partnerem biznesowym.

Comarch ECM

Dokumenty towarzyszą niemal wszystkim procesom biznesowym w firmie jak i w relacjach z partnerami biznesowymi czy klientami. Comarch ECM to kompleksowe narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie dokumentami i procesami charakterystycznymi dla ogólnej działalności np. procesy zakupowe czy zarządzanie HR, jak również dedykowanymi procesami funkcjonującymi w branży motoryzacyjnej jak np. zarządzanie jakością, wdrażanie norm ISO, zarządzanie dokumentacją produkcyjną, procedurami reklamacyjnymi i gwarancyjnymi i wiele innych.

Comarch ICT

Branża motoryzacyjna ciągle się rozwija stawiając przed nami nowe wymagania. Aby im sprostać musimy ciągle rozwijać nasze usługi i dostosowywać je do potrzeb klienta. Sprawne zarządzanie infrastrukturą klienta, zapewnienie ciągłości biznesu, serwis desk to tylko część ś usług świadczonych w ramach Comarch ICT. Nasi klienci mają do dyspozycji kompleksowe rozwiązanie od data center, poprzez Integrację i outsourcing IT, skończywszy na rozwiązaniach wspierających transmisję danych i Contact Center.

Comarch ERP XL

Comarch ERP XL to zintegrowany system klasy ERP, odpowiadający na specyficzne potrzeby branży motoryzacyjnej, m.in. w obszarze planowania, realizacji i kontroli procesów produkcyjnych. Poza optymalizacją procesów wytwórczych rozwiązanie obejmuje swoim zasięgiem także pozostałe obszary działalności firm z branży automotive. Wyróżnikiem Comarch ERP XL jest platforma B2B Pulpit Kontrahenta, będąca integralną częścią systemu i pozwalająca m.in. na obsługę zamówień, reklamacji, śledzenie zleceń produkcyjnych czy serwisowych poprzez aplikację www.

Comarch CRM & Marketing

Najbardziej zauważalnym elementem w branży motoryzacyjnej, odróżniającym konkurujące ze sobą, podobne marki staje się dealer samochodowy i jakość obsługi jaką oferuje. Wiele zależy od sposobu w jaki samochód jest sprzedawany, a zwłaszcza od pozytywnych relacji z klientem po dokonanej sprzedaży, jakości dostarczanych usług i informacji. Aby sprostać tym wyzwaniom dealerzy samochodowi potrzebują wysokiej klasy rozwiązań IT do efektywnego zarządzania relacjami z klientami, pozwalających dostarczać oferty i komunikację jak najbardziej dopasowane do ich potrzeb.

Zarządzanie motywacją

W celu poprawy zaangażowania i wydajności pracowników, stworzyliśmy Comarch Enterprise Engagement Platform – system IT dla przedsiębiorstw, który w kompleksowy sposób wdraża mechanizmy grywalizacji w środowisku pracy.

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.