Telekomunikacja

Jednym z kluczowych wyzwań dla dostawców usług komunikacyjnych jest znalezienie skutecznych metod marketingowych w celu powstrzymania rotacji klientów, zwiększenie ARPU i pozyskiwanie nowych abonentów. Uprawnieni i doświadczeni konsumenci mają wciąż rosnące oczekiwania dotyczące najnowszych technologii ispersonalizowanych usług, i zmuszają operatorów telekomunikacyjnych, aby ci znaleźli lepsze sposoby na zrozumienie i zbliżenie się do klientów. Stwarza to potrzebę posiadania narzędzi, które pomogą zbierać i interpretować dane dotyczące klientów i ułatwią aktywną komunikację z nimi w celu osiągnięcia ich długoterminowej lojalności, przy jednoczesnym zwiększeniu przychodów firmy. 

Comarch CRM & Marketing oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do opracowania udanego programu lojalnościowego nowej generacji, dedykowanego dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw i podmiotów biznesowych klasy korporacyjnej.

Telekomunikacja

Rozwiązania dedykowane dla telekomunikacji

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.