E-commerce

Platforma Sprzedażowa B2B

 

 

 

Nowoczesna platforma sprzedażowa B2B, dzięki której partnerzy biznesowi zyskują stały (24/7) dostęp do Twojej oferty.

 

 

Comarch SFA e-commerce to nie tylko sklep internetowy, lecz także platforma B2B służąca do kompleksowej obsługi relacji handlowych pomiędzy sprzedawcą a klientem biznesowym oraz wykonywania transakcji pomiędzy firmami oraz podmiotami biznesowymi, np. dostawcami, kontrahentami czy dystrybutorami. Jest to rozbudowany system służący do automatyzacji działań – wspierania procesu zakupu i sprzedaży, kontroli zamówień, wyszukiwania i generowania ofert.

Funkcjonalności

KATALOG PRODUKTÓW

Intuicyjny katalog pozwalający łatwo sortować i wyszukiwać interesujący klienta asortyment wraz ze szczegółowymi kartami produktów, zawierającymi wszelkie istotne informacje oraz zdjęcia. Zarządzanie treściami jest możliwe poprzez aplikację backoffice, która pozwala na bieżąco aktualizować wszystkie informacje.

PROMOCJE

Spersonalizowane promocje i dedykowane oferty dla poszczególnych użytkowników zawierające sugerowane produkty wraz z opisem korzyści.

NEWSLETTERY

Możliwość tworzenia newsletterów zintegrowanych z Google Analytics. Gazetki w formie obrazków z opcją image mapping dającą możliwość bezpośredniego przejścia do zamawiania wybranych produktów.

PANEL UŻYTKOWNIKA

Konto użytkownika z indywidualnymi warunkami handlowymi oraz limitem kredytowym. Dostęp do podglądu historii zamówień i płatności oraz możliwość zarządzania warunkami dostaw.

REKLAMY

Możliwość tworzenia banerów promocyjnych, reklam i pop-up’ów z ofertą promocyjną i możliwością bezpośredniego przejścia do zamówienia.

CROSS-SELLING

Automatycznie generowany cross-selling na podstawie zamówień innych klientów. Propozycje produktów najczęściej kupowanych w regionie oraz przez podobnych klientów.

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Comarch Hosting jest usługą udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services. Data Centers Comarch mieszczą się w Niemczech (Frankfurt, Drezno), Francji (Lille), USA (Chicago) i Polsce (Kraków, Warszawa).

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

W przypadku Online Distribution usługą dodatkową jest również weryfikacja jakościowa danych, którą wykonują pracownicy Comarch. W ramach tej usługi, cyklicznie następuje weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

E-commerce - korzyści

Korzyści

  • Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki podniesieniu komfortu składania zamówień poprzez udostępnienie klientom oferty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Stała komunikacja z partnerami biznesowymi (zamówienia, należności, cross-selling, subskrypcje newslettera, dedykowane, indywidualne akcje promocyjne, treści trade marketingowe)
  • Lepsza kontrola procesów poprzez wgląd do wszystkich danych oraz możliwość stałego analizowania zachowań klientów
  • Obniżenie kosztów obsługi partnerów
  • Automatyzacja działań przyczyniająca się to do poprawy konkurencyjności, jakości współpracy oraz skrócenia procesów biznesowych

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella Pack

Grupa Żywiec

AkzoNobel

Hortex

Wawel

Mieszko

PPG

Agros Nova

Navo

IDS Group

Specjał

Komplex-Torus

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Materiały do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki