Mobile Manager

Aplikacja dla Menedżerów Sprzedaży

 

 

 

Dzięki Comarch SFA Mobile Manager menedżerowie sprzedaży mogą być stale mobilni.

 

 

Aplikacja pozwala monitorować sprzedaż w terenie oraz umożliwia menedżerom szybki dostęp do informacji o klientach, transakcjach i targetach.

Aplikacja jest dostępna na smartfony i tablety z systemem Android, Windows i iOS.

Funkcjonalności

KARTA KLIENTA

Funkcjonalność umożliwia dostęp do bazy klientów (własnych i podwładnych) z możliwością akceptacji wprowadzonych przez pracowników zmian (w danych i statusach klientów). Możliwe jest też założenie nowego klienta czy wprowadzenie w nim zmian

ZARZĄDZANIE TRASÓWKĄ

Moduł umożliwia przegląd, akceptację i definicję nowych trasówek dla swoich pracowników. Przegląd trasówki – jej wizualizacja – możliwa jest również z wykorzystaniem modułu Google Maps

KARTA PRODUKTU

Moduł umożliwia dostęp do kartoteki produktowej, do przeglądu najważniejszych parametrów produktu, danych logistycznych, czy zdjęć

NIEOBECNOŚCI

Funkcjonalność umożliwia przegląd i akceptację wprowadzonych przez pracowników nieobecności (krótko- i długoterminowych)

WIADOMOŚCI

Funkcjonalność umożliwia bieżącą komunikację z pracownikami poprzez wysyłanie pojedynczych lub zbiorczych wiadomości tekstowych

RAPORTOWANIE

Menedżer może korzystać z podstawowych raportów, pozwalających mu na bieżącą kontrolę pracy swoich pracowników. Wśród nich są raporty z zamówień (sprzedażowe), z realizacji targetów czy przeprowadzonych działań marketingowych (zadań i ankiet)

WIZYTY KONTROLNE

Moduł ten umożliwia kierownikowi dostęp do wprowadzonych przez pracownika w czasie wizyty danych oraz ich weryfikację w czasie wizyty kontrolnej. Wynik kontroli jest później dostępny w odpowiednim raporcie w aplikacji Online Manager

TARGETY

Możliwość śledzenia na bieżąco realizacji targetów sprzedażowych i jakościowych przez pracowników

Systemy wsparcia sprzedaży - Comarch SFA

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Comarch Hosting jest usługą udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services. Data Centers Comarch mieszczą się w Niemczech (Frankfurt, Drezno), Francji (Lille), USA (Chicago) i Polsce (Kraków, Warszawa).

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

W przypadku Online Distribution usługą dodatkową jest również weryfikacja jakościowa danych, którą wykonują pracownicy Comarch. W ramach tej usługi, cyklicznie następuje weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Mobile Manager - korzyści

Korzyści

 

  • Szybki dostęp do ważnych informacji w terenie (raporty, wizyty przedstawicieli handlowych)
  • Bieżąca komunikacja online z pracownikami (moduł wiadomości)
  • Skrócenie ścieżek akceptacji (trasówki, nieobecności, nowi klienci)
  • Podgląd klienta w 360° - szybki dostep do aktualnych danych rynkowych (ostatnie zamówienia, dane o odsprzedaży dystrybutorów i stanach magazynowych)

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella Pack

Grupa Żywiec

AkzoNobel

Hortex

Wawel

Mieszko

PPG

Agros Nova

Navo

IDS Group

Specjał

Komplex-Torus

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Materiały do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki