B2B e-Commerce

 

 

 

Obecnie firmy zwracają szczególną uwagę na sprzedaż wielokanałową, by móc zwiększyć zyski.

 

 

Comarch B2B e-commerce to ergonomiczna aplikacja webowa pozwalająca na uruchomienie nowoczesnych kanałów sprzedaży nawet z najmniejszymi klientami. Przyjazny interfejs dostosowany graficznie do wymagań klienta, który pozwala w prosty i szybki sposób obsłużyć cały proces zakupowy. Dodatkowo producent lub dystrybutor może na bieżąco przekazywać informacje o nowych produktach czy planowanych akcjach marketingowych. 

Korzyści:

  • zwiększenie zysków dzięki wielokanałowej sprzedaży
  • dotarcie do mniejszych klientów
  • odciążenie działów Customer Service
  • lepsze relacje z klientami
  • rozszerzenie często już wdrożonej komunikacji EDI

Korzyści

Funkcjonalności

DEDYKOWANY LAYOUT

Wygląd aplikacji dostosowany do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

ZAKŁADANIE KONT

Szybkie zakładanie kont dla klientów na podstawie otrzymanego pliku lub poprzez administratora.

DEDYKOWANE KATALOGI PRODUKTÓW

Tworzenie dedykowanych katalogów produktów dla danego klienta lub grupy klientów. Wykorzystanie katalogów z pliku lub tworzenie w aplikacji. Możliwość dołączania zdjęć oraz pokazywania dostępności produktów.

PREZENTACJA MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH

Publikowanie dedykowanych treści marketingowych dotyczących, przykładowo, nowego produktu lub planowanej promocji.

KOSZYK ZAKUPÓW

Szybkie i proste dodawanie produktów do koszyka. Możliwość wykorzystania ulubionych koszyków oraz wybór dostępnych rabatów (np. za transport własny lub przedpłatę).

PROMOCJE

Definiowanie różnego rodzaju promocji dla wszystkich lub wybranych klientów wraz z terminami ich obowiązywania oraz warunkami.

ZAMÓWIENIA

Zamawianie towarów przez formatkę na stronie internetowej. Ograniczanie możliwości zamawiania do określonych jednostek logistycznych. Pełny podgląd statusu realizacji danego zamówienia.

RAPORTOWANIE

Szybki dostęp do raportów dotyczących współpracy z danym klientem lub sprzedaży danego produktu.

Managed Services

PODŁĄCZANIE PARTNERÓW

Realizacja procesu podłączeń partnerów biznesowych zgodnie z harmonogramem Klienta (m.in. kampanie informacyjne, webinary, newslettery).

SERVICE DESK

Comarch oferuje wsparcie zespołu Service desk w wielu językach przy zapewnieniu najwyższych standardów jakości.

PROJECT MANAGEMENT

Doświadczeni kierownicy projektów odpowiedzialni za koordynację prac oraz bieżące raportowanie w projekcie.

ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI PAPIEROWYMI

Kompleksowe usługi do zarządzania dokumentami papierowymi , jak przygotowanie do skanowania, skanowanie, indeksowanie, archiwizacja oryginałów i ich logistyka.

CONTACT CENTER

Rozwiązanie usprawnia komunikację wewnątrz organizacji oraz poprawia relacje z klientami.

INTEGRACJE

Comarch zapewnia integracje z wieloma systemami (np. ERP, WMS, TMS, CRM, EDI and ECM) oraz Active Directory.

Nasi Klienci