Data Exchange

Rozpocznij elektroniczną wymianę informacji ze swoim partnerem. Zaawansowanie technologiczne nie jest już przeszkodą.

Rozwiązanie wspiera wymianę danych i gwarantuje ich spójność w całym łańcuchu dostaw – począwszy od wymiany informacji o produkcie, przez pakowanie, dostawę, aż po akceptację towarów przez partnera handlowego i fakturowanie.

Comarch wykorzystując technologię Blockchain, zapewnia szeroki zakres usług dodanych, które gwarantują optymalizację procesów oraz minimalizują zaangażowanie zasobów. Biorąc pod uwagę zaawansowanie technologiczne firmy lub liczbę wymienianych dokumentów, rozwiązanie jest dopasowane to potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wśród funkcjonalności można wymienić: walidację danych, bezpieczną i szybką transmisję, konwersję z/do wielu formatów, routing, mapowanie, podgląd do aktualnych statusów oraz raportowanie danych Big Data, które usprawniają komunikację z partnerami biznesowymi.

Funkcjonalności

WALIDACJA DANYCH
Definiowanie dedykowanych reguł walidacyjnych, zapewniających redukcję błędnych dokumentów. Najczęściej wykorzystywane dla faktur (m.in. sprawdzanie wartości netto/brutto, kwoty VAT).
TRANSMISJA
Bezpieczny i niezawodny przesył danych. System obsługuje różne formy komunikacji – od intuicyjnego portalu dla dostawców czy klientów, po indywidualnie uzgadniane protokoły komunikacji (np. SFTP, AS2, FTP/VPN i WebService).
ROUTING
Przesyłanie dokumentów do wielu podmiotów w celu przyspieszenia procesów. Przykładowo, zamówienia od partnerów mogą trafiać równolegle do kilku operatorów logistycznych jednocześnie (bez określonych danych, np. cen).
MAPOWANIE
Konwersja formatu dokumentu do formatów właściwych dla odbiorców oraz z formatów odbiorców do danego formatu obowiązującego w Twojej firmie. Wsparcie dla wielu formatów (m.in. XML, EDIFACT, IDOC, TRADACOM, ODETTE, VDA) oraz pomoc w tworzeniu specyfikacji dokumentów.
TRACKING
Ergonomiczna aplikacja webowa pozwalająca na szybki podgląd bieżących statusów procesowanych dokumentów. Umożliwia szybką reakcję w przypadku błędnych lub zagubionych dokumentów.
RAPORTOWANIE
Gotowe raporty na podstawie danych wymienianych w dokumentach EDI. Przykładowo, porównanie liczby produktów zamówionych do zafakturowanych lub sprawdzanie czy kody EAN na fakturze występują w referencyjnym zamówieniu.

Usługi zarządzane

PODŁĄCZANIE PARTNERÓW

Ulepszony proces komunikacji biznesowej przeprowadzony zgodnie z proponowanym harmonogramem (w tym informacje dotyczące kampanii, webinarów i newsletterów).

SERVICE DESK

Wysoce doświadczony, operujący w kilku językach, zespół Comarch Service Desk zapewnia niezawodne wsparcie przy zachowaniu najwyższej jakości standardów.

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

Menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem przydzielani są do konkretnych projektów, aby mogli oni nadzorować każdy etap procesu wdrożeniowego - od planowania i pierwszych przygotowań, po wykonanie i finalizację projektu - oraz upewnić się, iż końcowa konfiguracja spełnia potrzeby Twojej firmy.

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.