Comarch liderem polskiej innowacji w rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu

Comarch został zwycięzcą rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu w kategorii Lider polskiej innowacyjności. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 13 czerwca w Warszawie redakcja „Rzeczpospolitej” oraz Fundacja Patriotyzmu Gospodarczego uhonorowała krakowskiego producenta rozwiązań teleinformatycznych za konsekwentnie realizowaną od lat strategię patriotyzmu.

W imieniu spółki dyplom odebrał Konrad Tarański, wiceprezes i dyrektor finansowy Comarch.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Nagrody i wyróżnienia są uhonorowaniem firm, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju kraju i patriotyzmu gospodarczego a dodatkowo sumiennie wywiązują się z powinności i zobowiązań względem społeczeństwa polskiego, prowadząc dialog z lokalną społecznością i angażując się w liczne akcje społeczne oraz charytatywne. Doceniany jest  również dynamiczny rozwój sprzedaży w kraju i za granicą, sumienne płacenie podatków, tworzenie nowych miejsc pracy oraz wydatki na badania i rozwój.

Comarch inwestuje w rozwój produktów i usług, co roku przeznaczając ok. 15 procent przychodów na prace badawczo-naukowe, co pozwala firmie, bez żadnych kompleksów, rywalizować z największymi firmami w branży IT na świecie. W 2016 r. nakłady na badania i rozwój wyniosły 169 mln zł.

Podczas gali wręczenia nagród odbyła się także debata na temat patriotyzmu gospodarczego, w której udział wzięli Jarosław Gowin, wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego, Jadwiga Emilewicz, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, Jarosław Grzywiński, p.o. prezesa GPW w Warszawie, Władysław Grochowski, prezes Grupy Arche oraz Konrad Tarański.
Zaproszeni goście starali się odpowiedzieć na pytania jak pogodzić realizację celów biznesowych z działalnością na rzecz rozwoju polskiej gospodarki oraz społeczeństwa.

 

Udostępnij