Nagrody i rankingi

29.09.2016, Nagrody branżowe

Projekt sektora telco w grupie Telefónica zdobył nagrodę „Best OSS Transformation Project in Latin America” firmy Informa

Nagroda wręczona została podczas konferencji BSS/OSS LatAm 2016 w Rio de Janeiro.

28.09.2016, Nagrody branżowe

Comarch wyróżniony jako twórca oprogramowania dla branży rynków kapitałowych

23.09.2016, Nagrody branżowe

Rozwiązanie Comarch TPM wyróżnione tytułem POI Best-in-Class for Mobile UX

27.06.2016, Nagrody korporacyjne

Comarch liderem w TOP 200 „Computerworld”

Już po raz kolejny Comarch stanął na podium rankingu TOP 200 „Computerworld”.

27.06.2016, Nagrody korporacyjne

Comarch w Indeksie Patriotyzmu Polskiego Biznesu

Comarch kolejny rok z rzędu laureatem w Indeksie Patriotyzmu Polskiego Biznesu.

27.06.2016, Nagrody korporacyjne

Comarch w rankingu ITwiz Best 100

Potrójna korona dla Comarch w rankingu ITwiz Best 100

30.12.2015, Nagrody korporacyjne

Comarch numerem jeden w Indeksie Patriotyzmu Polskiego Biznesu wśród spółek giełdowych

Comarch został zwycięzcą rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu w kategorii spółka giełdowa.

29.12.2015, Nagrody korporacyjne

Comarch otrzymał Polsko-Niemiecką Nagrodę Gospodarczą 2015

Comarch otrzymał prestiżową Polsko–Niemiecką Nagrodę Gospodarczą.

23.11.2015, Nagrody korporacyjne

Wojciech Pawluś wyróżniony nagrodą Polaka Roku 2015 w Belgii

Nagroda została wręczona jako wyróżnienie za udany rozwój biznesu Grupy Comarch w regionie Beneluksu.

23.11.2015, Nagrody korporacyjne

Comarch awansuje w europejskim rankingu Truffle 100

W tegorocznej edycji Truffle 100, kierowany przez profesora Janusza Filipiaka, krakowski producent oprogramowania zajął 43 pozycję.

23.11.2015, Nagrody korporacyjne

Comarch wśród marek, „o których najczęściej mówi polski Internet”

Mapę polskich marek oczami internautów stworzyły Brand24 oraz magazyn „Brief”.

23.11.2015, Nagrody korporacyjne

Comarch wśród najbardziej znanych polskich marek na świecie

Comarch znalazł się wśród grona dwudziestu pięciu polskich marek, które aktywnie komunikują się w zagranicznych mediach społecznościowych.