Usługi dodatkowe

1. W procesie szkoleniowym zapewniamy szereg usług dodatkowych pozwalających ugruntować pozyskaną podczas szkolenia wiedzę.

  • Kontakt z trenerem. Uczestnicy mogą drogą elektroniczną (e-mail) kontaktować się z trenerem do 14 dni lub 6 m-scy ( opcje do wyboru) po szkoleniu. W ramach usługi uczestnicy danego szkolenia mogą kontaktować się w sprawie omówienia ścieżki szkoleniowej dla nich, tematów zawartych bezpośrednio w szkoleniu. Usługa polega na wskazaniu ścieżki rozwiązania problemu i pomocy w określeniu narzędzi służących rozwiązaniu problemu. 
  • Dodatkowy dzień. W ramach usługi Klient otrzymuje jeden dodatkowy dzień szkolenia do pół roku po realizacji głównej grupy szkoleń. Dodatkowy dzień może być wykorzystany na: przyspieszoną powtórkę części materiału szkoleniowego, konsultacje indywidualne z uczestnikiem uczestnikami szkoleń, przeprowadzenie dodatkowego testu wiedzy. 
  • Diagnoza problemu. Forma konsultacji szkoleniowych mająca na celu wykonanie całości lub części zadań sprawiających problemy pracownikom Klienta. Czas trwania usługi i jej zakres jest określony dodatkowymi ustaleniami z Klientem. Jest realizowana w dwóch formach: outsourcingu zadaniowego i outsourcingu osobowego.
  • Kontrola wiedzy. Roczny dostęp do pakietu testów sprawdzających wiedzę uczestników. Pozwala na uzyskanie certyfikatów elektronicznych potwierdzających stan wiedzy osób testowanych. Usługa występuje tylko w niektórych grupach tematycznych. 
  • Asysta kryzysowa. Usługa polegająca na prawie do przeprowadzenia jednego dnia szkoleniowego z tematyki objętej umową lub zamówieniami z przyspieszonym okresem rezerwacji, nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
  • Informacja promocyjna – uzyskiwanie dokładnych informacji na temat nowości szkoleniowych, wydarzeń szkoleniowych, trendów technologicznych. Zaproszenia na bezpłatne webinaria internetowe, informacje o terminach gwarantowanych (z potwierdzonym terminem realizacji), informacje o szkoleniach last minute i specjalnych promocjach, informacje o projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej.

2. Partnerstwo Centrum Szkoleniowego Comarch. Partnerem CSC może zostać każda firma lub każda osoba fizyczna, która zakupi przynajmniej 5 usług takich jak: szkolenie, asysta, konsultacje.

Partnerstwo posiada dwa poziomy:

  • poziom złoty
  • poziom srebrny

 Zasady partnerstwa opisane są w załączniku poniżej. 

Pliki do pobrania

SPRAWDŹ ZASADY PARTNERSTWA

Pobierz pdf

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości.