Comarch wspiera firmę Hrvatski Telekom w konsolidacji i usprawnieniu środowiska OSS

Hrvatski Telekom, wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Chorwacji, wybrał Comarch na preferowanego dostawcę systemów OSS. Comarch wesprze operatora w realizacji strategii opartej na dostarczaniu klientom w Chorwacji najwyższej jakości usług, a także na dalszym rozwoju dostępu do Internetu szerokopasmowego i związanych z nim usług dodatkowych. System OSS Comarch ma docelowo przyśpieszyć wprowadzanie na rynek nowych, konwergentnych ofert, a także zoptymalizować proces tworzenia i dostarczania usług. Firmy podpisały umowę w marcu, proces wdrożenia jest obecnie w toku.

Celem projektu jest konsolidacja i modernizacja środowiska OSS firmy Hrvatski Telekom oraz szybsze docieranie z usługami i produktami do klientów. W skład planowanego wdrożenia OSS wchodzą takie produkty Comarch jakNext Generation Service Fulfillment, Field Service Management oraz Network & Service Inventory. Dwa pierwsze systemy pozwolą zoptymalizować i zautomatyzować proces kompleksowej realizacji usług (fulfillment) oraz szybciej wprowadzać konwergentne oferty na rynek. Comarch Network & Service Inventory pozwoli natomiast firmie Hrvatski Telekom na pełne wykorzystanie potencjału zasobów sieciowych, pobudzając tworzenie innowacyjnych usług. Zbudowane wokół centralnego katalogu produktów i usług rozwiązanie umożliwi wprowadzanie nowych ofert na rynek na przestrzeni dni a nie, jak dotychczas, tygodni, a funkcjonalność kompleksowego monitoringu i raportowania pozwoli na ciągłą optymalizację zasobów poprzez błyskawiczne wykrywanie zatorów sieciowych blokujących dostarczania i utrzymywania usług. Dodatkowe korzyści biznesowe płynące z wdrożenia, to zwiększona efektywność biznesowa i redukcja kosztów.

„W Hrvatski Telekom przywiązujemy szczególną wagę do tego, by dostarczać klientom jak najlepsze doświadczenie. Dzięki realizowanej razem z Comarch transformacji OSS, stanowiącej część naszego programu Business (IT) Transformation, będziemy w stanie jeszcze bardziej zautomatyzować i uprościć procesy dostarczania usług, a także szybciej wprowadzać nasze produkty i usługi na rynek, zapewniając klientom dostęp do wysokiej jakości konwergentnego portfolio produktowego. Decydującym czynnikiem w wyborze Comarch na dostawcę rozwiązania OSS było głębokie zrozumienie przez tę firmę naszych potrzeb biznesowych oraz możliwość dostosowania rozwiązania do naszych wymogów. Równie istotne okazało się duże doświadczenie Comarch w zakresie dużych transformacji OSS oraz nasza dotychczasowa, świetnie układająca się współpraca. Dodatkowym czynnikiem mającym wpływ na nasz wybór była długofalowa i bardzo udana współpraca Comarch z Grupą Deutsche Telekom w ramach różnorodnych projektów wdrożeniowych”, mówi Josip Hans Sekulić, dyrektor OSS Transformation Program w Hrvatski Telekom.

 

O FIRMIE HRVATSKI TELEKOM

Hrvatski Telekom to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Chorwacji, a zarazem jedyna firma w kraju oferująca pełen zakres usług telekomunikacyjnych, w tym usług telefonii komórkowej i stacjonarnej, transmisji danych oraz dostępu do Internetu. Hrvatski Telekom obsługuje milion klientów telefonii stacjonarnej, 2,2 mln abonentów telefonii komórkowej i 603 000 połączeń szerokopasmowych dla klientów indywidualnych i biznesowych. Struktura firmy opiera się na założeniu maksymalnej elastyczności i efektywności, co pozwala na szybkie reagowanie na zmiany warunków rynkowych i technologii.

Więcej informacji na stronie: www.t.ht.hr/en

Udostępnij