Customer Loyalty Management

Comarch Loyalty Management to sprawdzone rozwiązanie oferowane na rynku detalicznym i konsumenckim od ponad 10 lat. Obecnie rynek telekomunikacyjny jest w dużym stopniu nasycony, co podnosi znaczenie efektywnego zarządzania kosztami utrzymania klienta. Comarch dostosował swoje rozwiązanie lojalnościowe dla potrzeb biznesu telekomunikacyjnego, dzięki czemu operatorzy telekomunikacyjni dostają od nas skuteczne narzędzie do zarządzania bazą klientów i kanałami interakcji z nimi.

Comarch Loyalty Management pozwala na zarządzanie programami lojalnościowymi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dzięki swojej intuicyjności i łatwości obsługi umożliwia sprawne definiowanie programów i administrowanie m.in.  kontami klientów, kontraktami, nagrodami czy promocjami. Rozwiązanie wspiera zarządzanie programami lojalnościowymi w szerokim zakresie, począwszy od stworzenia profilu klienta, poprzez kontakt z uczestnikami programu, logistykę, zarządzanie nagrodami, tworzenie reguł biznesowych, analizę danych, współpracę z partnerami, a skończywszy na integracji z zewnętrznymi systemami.

Funkcjonalności

Zarządzanie promocjami

Automatyczne uruchamianie promocji w oparciu o konkretne zdarzenia, łatwe zarządzanie partnerami/lokalnymi przedstawicielami

Zarządzanie nagrodami

Możliwość zarządzania różnymi typami nagród, wsparcie dla różnych systemów naliczania punktów, wielowymiarowa segmentacja uczestników oraz zarządzanie uznaniowe

Łatwe zarządzanie relacjami z klientami

Łatwy dostęp do generowanych w czasie rzeczywistym informacji o klientach, interaktywna, spersonalizowana komunikacja z klientami oraz różnorodne opcje zapisania się do programu

Raportowanie i monitorowanie

Wbudowany silnik raportujący lub możliwość łatwiej integracji z witryną danych celem mierzenia efektywności programu lojalnościowego oraz automatyczne wykrywanie nieprawidłowości

Integracja

System jest wstępnie zintegrowany z innymi produktami Comarch. Istnieje również możliwość integracji z wieloma partnerami

Comarch Customer Loyalty Management

Comarch Customer Loyality Management

Korzyści

Wzrost poziomu lojalności klientów

Budowanie długoterminowych relacji z obecnymi abonentami a w rezultacie zwiększanie zysków

Zwiększony dochód z klienta

Dzięki spersonalizowanym kanałom sprzedaży crossowej, promocjom na pakiety usług oraz akcjom umożliwiającym klientom sprawdzenie nowej usługi przed jej zakupieniem

Zwiększenie liczby nowych klientów

Ze względu na korzyści wynikające z przystąpienia do programu oraz dzięki współpracy z wieloma firmami w programach partnerskich

Wsparcie dla promocji

Wsparcie dla efektywnej promocji nowych usług lub usług niszowych

Terminowość

Większa terminowość płatności w wyniku dobrze opracowanych reguł biznesowych

Współpraca z zewnętrznymi partnerami

Możliwość współpracy z zewnętrznymi partnerami – rozszerzenie oferty o dostarczanie np. treści multimedialnych czy streamingu wideo

Elastyczne zasady tworzenia promocji

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.