Customer Order Management

System Comarch Customer Order Management umożliwia CSP uproszczenie procesów zarządzania zleceniami i uniezależnienie ich od wielu narzędzi służących do zarządzania procesami biznesowymi. System jest oparty na przepływach uzależnionych od cech zamówień produktów i umożliwia CSP skrócenie czasu wprowadzenia na rynek bez potrzeby dokonywania wielkich zmian w systemie informatycznym.

Wiele istniejących rozwiązań służących do zarządzania zleceniami składa się z kilku poziomów zróżnicowanych i złożonych procesów, w których stosuje się więcej niż jedno narzędzie zarządzania procesami biznesowymi (BPM) wykorzystywane do przetwarzania zleceń „od końca do końca”. Takie podejście powoduje problemy z czasem wprowadzania nowych usług na rynek, ogólną wydajnością procesu zarządzania zleceniami lub przekazywaniem wiarygodnych informacji na temat statusu zleceń. Może to powodować niezadowolenie klientów, prowadzące ostatecznie do rezygnacji z usług oferowanych przez firmę.

Comarch Customer Order Management

Najważniejsze cechy

Domena do zarządzania zleceniami

Zdefiniowane przepływy procesów

Wstępnie zdefiniowane przepływy procesów i zlecenia jako podstawowe elementy

Przetwarzanie zleceń

Przetwarzanie zleceń na podstawie katalogu

Dedykowane archiwum

Atrybuty dotyczące cech zamówień produktów i działań na produktach są konfigurowane w dedykowanym archiwum

Kierowanie przepływami procesów

Wprowadzone definicje kierują przepływami procesów i potwierdzają dane zawarte w zleceniach

Tworzenie ofert

Tworzenie nowych ofert w istniejącym katalogu produktów nie powinno wymagać (ponownej) konfiguracji procesu

Zgodne z TMF SID

Rozwiązanie oparte na koncepcji TMF SID i zgodne z jej elementami

Wsparcie procesów cząstkowych

Wsparcie procesów cząstkowych klienta, które mogą być oparte na systemie zarządzania procesami biznesowymi; może być to wymagane np. dla niektórych działań przeprowadzanych ręcznie

Śledzenie zleceń

Śledzenie zleceń i zarządzanie cyklami zleceń

System Application Integration Network

Służy do integracji ze wszystkimi istniejącymi systemami informatycznymi i obsługi logiki integracyjnej osobno od logiki zleceń

Korzyści

Skrócenie czasu wprowadzenia na rynek

Nie jest wymagana ponowna złożona konfiguracja przy wprowadzaniu każdego nowego produktu

Oszczędności w zakresie nakładów operacyjnych

Nie ma potrzeby wprowadzania zmian w katalogu produktów i aplikacjach dotyczących kanału sprzedaży w celu rozwiązania problemów związanych z obsługą zleceń

Znaczna oszczędność kosztów

Mniej indywidualnych konfiguracji i procesów dla poszczególnych produktów

Produkt jest częścią:

Studium przypadku

Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.

Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.