Fault Management

Comarch Fault Management pozwala efektywnie kontrolować występowanie problemów i usterek w całej sieci telekomunikacyjnej. Poprzez ciągłe monitorowanie wszystkich elementów sieci, umożliwia odbiór, wizualizację i śledzenie występujących alarmów.

System umożliwia wizualizację zdarzeń na kilka sposobów: wraz z ich lokalizacją geograficzną (zaimplementowana funkcjonalność systemu informacji geograficznej GIS), wraz z pozycją w logicznej architekturze sieci oraz za pomocą standardowej listy alarmów. Wielość opcji wizualizacyjnych pomaga wykrywać i rozwiązywać problemy u ich faktycznego źródła.

Comarch Fault Management jest także wyposażony w szereg dodatkowych mechanizmów, takich jak filtrowanie, eskalacja i zarządzanie liczbą alarmów.

W jaki sposób operatorzy telekomunikacyjni mogą pro-aktywnie zarządzać satysfakcją klienta

Comarch Fault Management

Comarch Fault Management Architecture

Produkt jest częścią

Studium przypadku

"We greatly appreciate the flexibility of Comarch's solutions that are tailored to fit our specificrequirements. The company's understandings of telecom business, combined with the commitment and domain knowledge of its specialists, convinced us that by partneringwith them we can successfully face the challenges of the OSS transformation project we have planned, which is why we decided to select Comarch for long-term cooperation." 

Juan Manuel Caro Bernat, Director of Operations & OSS at Telefónica S.A. 

Zobacz więcej >>

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.