Service Quality Management

Comarch Service Quality Management (SQM) umożliwia zmianę tradycyjnego zarządzania wydajnością sieci, które koncentruje się na urządzeniach sieciowych, w zarządzanie rzeczywistą jakością dostarczanych usług, skoncentrowane na kliencie końcowym. Wgląd w to jak klienci odbierają usługi i ich jakość pozwala na ustawienie priorytetów związanych z zarządzaniem wydajnością sieci na bazie przewidywanego wpływu na doświadczenie klienta. Comarch SQM ułatwia Twojej firmie pro-aktywne zarządzanie jakością usług, dzięki możliwości zapobiegania problemom z siecią i usługami, zanim odczuje je klient (poprzez analizę trendów oraz prognozy).

 

Era usług cyfrowych spowodowała, że wzrosły oczekiwania klientów co do asortymentu i jakości usług oferowanych przez operatorów telekomunikacyjnych. Zarządzanie siecią i usługami w sposób tradycyjny nie wystarcza już do utrzymania wysokiej satysfakcji klienta. Dziś Twoja firma potrzebuje pro-aktywnie zarządzać jakością usług, tak aby zapobiegać zażaleniom klientów, zanim zostaną one zgłoszone.

 

 

Korzyści

Monitoruj usługi

Dzięki Comarch SQM możesz łatwo monitorować i zarządzać jakością usług cyfrowych dostarczanych w ramach skomplikowanych łańcuchów wartości.

Wgląd w rzeczywiste postrzeganie przez klientów jakości usług

Uzyskaj wiedzę o problemach z dostarczanymi usługami, miej wgląd w bieżące problemy, przeglądaj problemy z usługami w widoku geograficznym, zyskaj dostęp do historii problemów oraz analizuj obecne i historyczne wartości

Szybka realizacja zleceń abonentów

Możliwe dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji umożliwiającym zdalną aktywację usług i otrzymywanie informacji bilingowej

Zapobiegaj pogorszeniu jakości usług

Optymalizuj inwestycje w sieć

Produkt jest częścią

Studium przypadku

Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności.

Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową, Vodafone

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.