Service Quality Management

Comarch Service Quality Management (SQM) umożliwia zmianę tradycyjnego zarządzania wydajnością sieci, które koncentruje się na urządzeniach sieciowych, w zarządzanie rzeczywistą jakością dostarczanych usług, skoncentrowane na kliencie końcowym. Wgląd w to jak klienci odbierają usługi i ich jakość pozwala na ustawienie priorytetów związanych z zarządzaniem wydajnością sieci na bazie przewidywanego wpływu na doświadczenie klienta. Comarch SQM ułatwia Twojej firmie pro-aktywne zarządzanie jakością usług, dzięki możliwości zapobiegania problemom z siecią i usługami, zanim odczuje je klient (poprzez analizę trendów oraz prognozy).

 

Era usług cyfrowych spowodowała, że wzrosły oczekiwania klientów co do asortymentu i jakości usług oferowanych przez operatorów telekomunikacyjnych. Zarządzanie siecią i usługami w sposób tradycyjny nie wystarcza już do utrzymania wysokiej satysfakcji klienta. Dziś Twoja firma potrzebuje pro-aktywnie zarządzać jakością usług, tak aby zapobiegać zażaleniom klientów, zanim zostaną one zgłoszone.

 

 

W jaki sposób operatorzy telekomunikacyjni mogą pro-aktywnie zarządzać satysfakcją klienta

Korzyści

Monitoruj usługi

Dzięki Comarch SQM możesz łatwo monitorować i zarządzać jakością usług cyfrowych dostarczanych w ramach skomplikowanych łańcuchów wartości.

Wgląd w rzeczywiste postrzeganie przez klientów jakości usług

Uzyskaj wiedzę o problemach z dostarczanymi usługami, miej wgląd w bieżące problemy, przeglądaj problemy z usługami w widoku geograficznym, zyskaj dostęp do historii problemów oraz analizuj obecne i historyczne wartości

Szybka realizacja zleceń abonentów

Możliwe dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji umożliwiającym zdalną aktywację usług i otrzymywanie informacji bilingowej

Zapobiegaj pogorszeniu jakości usług

Optymalizuj inwestycje w sieć

Comarch Service Quality Management

Comarch Service Quality MAnagement

Produkt jest częścią

Studium przypadku

"With their modern and innovative OSS portfolio, Comarch has repeatedly demonstrated strong and reliable business partnering with Vodafone. Comarch has provided high quality COTS products, coupled with their impeccable services to implement solutions on time and within budget, adapting swiftly to new business requirements arising during and post implementation. Considering dimensions such as: time-to-market; quality to market; customer obsession; agility; value; innovation, Comarch is a partner who invariably ticks all of the boxes." 

Shane Gaffney, Director of OSS, Central Europe, Vodafone 

Zobacz więcej >>

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.