B2B Solution

Wraz z obserwowanym spadkiem przychodów firm telekomunikacyjnych z segmentu klientów indywidualnych, klienci biznesowi stają się atrakcyjnym potencjalnym źródłem zysków. Aby skorzystać z tej możliwości, operatorzy muszą jednak dobrze zaadresować potrzeby przedsiębiorstw. Comarch B2B Solution, zbudowane z wysokiej jakości produktów BSS i OSS Comarch i sprawdzone przez jednych z większych europejskich dostawców, jest odpowiedzią na te wyzwania. System dostępny jest w różnych konfiguracjach modułów, w zależności od wymagań danego biznesu.

Comarch B2B Solution skupia się na najważniejszych problemach związanych z relacjami business-to-business (B2B), takich jak: zróżnicowane strategie sprzedaży dla firm różnej wielkości (małych, średnich, a także dużych koncernów międzynarodowych), dostarczanie i wspieranie szerokiego portfolio personalizowanych ofert dla firm, zarządzanie umowami o poziomie świadczenia usług (service level agreements – SLAs) czy usprawnienie złożonych procesów dostarczania usług do klienta. Rozwiązanie wspiera również wiele scenariuszy bilingowych, jak dzielenie płatności czy wystawianie faktur w imieniu firm trzecich. 

Korzyści

Efektywnie zarządzaj informacją o kliencie

Wdrażaj dowolne struktury organizacyjne klientów B2B oraz wprowadź możliwość rozliczania poszczególnych centrów kosztów wewnątrz ich organizacji. Wszystko to dzięki nowoczesnym narzędziom do zarządzania klientem, opracowanych specjalnie z myślą o zarządzaniu procesami typowymi dla małych i dużych firm.

Pozwól klientom samodzielnie zarządzać usługami

Narzędzie Comarch SelfCare koncentruje się na procesach typowych dla klientów biznesowych i umożliwia klientom swobodne delegowanie odpowiedzialności do różnych szczebli managementu, z opcją zróżnicowania poziomów dostępu dla użytkowników końcowych. Rozwiązanie to pozwala również na personalizację wbudowanych funkcjonalności.

Zarządzaj umowami SLA i monitoruj ich przestrzeganie

Zdefiniuj umowy o poziomie świadczenia usług w kontekście rzeczywistych produktów i procesów biznesowych i monitoruj uzgodnione wskaźniki.

Proaktywnie zarządzaj jakością usług

Zapewnij oczekiwaną wysoką jakość usług dla firm i rozwiązuj ewentualne problemy zanim klienci je odczują, dzięki komponentom klasy Service Assurance.

Docieraj do klientów biznesowych różnymi kanałami

System umożliwia połączenie wszystkich kanałów sprzedaży z jednym katalogiem produktów i narzędziem do zarządzania zamówieniami. Obniżaj koszty obsługi klienta i redukuj ilość pracy wykonywanej przez centra obsługi klienta, dzięki samoobsługowemu portalowi dla klientów biznesowych.

Automatyzuj proces dostarczania i uruchamiania usług

Skracaj czas dostarczenia usługi do klienta dzięki wdrożeniu centralnego katalogu produktów i usług, które znajdują się w centrum architektury rozwiązania i są motorem procesu uruchamiania usług. Jednocześnie taka architektura ogranicza konieczność skomplikowanych rekonfiguracji dla każdej nowo wprowadzanej oferty.

Oferuj produkty personalizowane i różne warianty ofert

Dzięki Comarch B2B Solution możesz oferować standaryzowane warianty ofert dla małych i średnich firm, a także personalizowane rozwiązania dla dużych międzynarodowych korporacji.

Rozwiązanie składa się z następujących produktów:

Studium przypadku

Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.

Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.