Customer Management

Rozwiązanie Comarch Customer Management pomaga operatorom telekomunikacyjnym zwiększać sprzedaż usług, lepiej rozumieć potrzeby i profil klientów oraz ograniczać ich odpływ do konkurencji.

System jest pre-integrowany z innymi produktami BSS/OSS Comarch, współpracuje też bez problemu z zewnętrzną infrastrukturą BSS/OSS.

Comarch Customer Management jest elastycznym rozwiązaniem, które daje operatorom telekomunikacyjnym korzyść w postaci pełnego widoku każdego klienta w ramach jednego interfejsu, co z kolei pozwala zdobyć wiedzę o klientach i lepiej zrozumieć ich potrzeby.

Dodatkowo, dzięki zwiększeniu wydajności zespołów obsługi klienta przez automatyzację, jak i dzięki konsolidacji wszystkich informacji w jednym narzędziu, rozwiązanie pozwala osiągnąć oszczędności w procesie obsługi klienta.

Customer Management (Zarządzanie Klientem) dla Telekomunikacji – Korzyści z Rozwiązania

Korzystaj z pełnego widoku klienta, w odpowiednim kontekście

Wykorzystaj 360-stopniowy podgląd klienta, by dostarczać wysokiej jakości obsługę w każdym z dostępnym kanałów kontaktowych, jak centrum telefoniczne, punkty sprzedaży, czy portale samoobsługowe.

Zwiększaj efektywność, jednocześnie obniżając koszty

Odpowiadaj na przychodzące od klientów zapytania w sposób szybki i spersonalizowany, obniżając przy tym koszt obsługi, dzięki przeniesieniu części operacji do wygodnych portali samo-obsługowych dla klientów.

Zwiększaj sprzedaż usług i twórz nowe w oparciu o potrzeby klientów

Używaj wygodnego widoku klienta, by wykorzystać wszystkie możliwości sprzedażowe, docierając do właściwej osoby ze spersonalizowaną ofertą, w odpowiednim czasie.

Zamień swoich klientów w ambasadorów swojej marki

Engage customers through social media channels, let them collect rewards or offer a “refer a friend” opportunity – lotteries, special offers, coupons and rules for rewarding your best customers will maintain high customer satisfaction levels and increase retention, sales and revenues.

Zwiększ efekty kampanii marketingowych dzięki uproszczeniu procesów

Ustrukturyzuj swoje kampanie marketingowe i oprzyj współpracę pomiędzy działami pracującymi frontem do klienta a zespołami back office, marketingiem a sprzedażą oraz działami biznesowymi a technicznymi o scentralizowane procesy, by zwiększać wydajność operacyjną i produktywność pracowników.

Wybierz rozwiązanie gotowe na wyzwania przyszłości

Łatwo zarządzaj danymi o klientach, dzięki oparciu architektury systemu o standardy TM Forum SID i korzystaj ze wstępnie zdefiniowanych procesów Comarch, by szybciej dostosowywać się do wymagań rynku.

Rozwiązanie Comarch Customer Management składa się z:

Studium przypadku

ngena

Biorąc pod uwagę kompleksowość rozwiązania i jego złożoność, jak i ambitne ramy czasowe projektu, szukaliśmy doświadczonego i godnego zaufania dostawcy BSS/OSS. Comarch współpracował już z różnymi dużymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, w tym przez ostatnie 10 lat przy różnych projektach ze spółkami Grupy Deutsche Telekom. Zaufanie to było z pewnością jednym z ważnych czynników przy wyborze ich na partnera w tym strategicznie ważnym projekcie. Comarch zademonstrował wysoki stopień zrozumienia naszych potrzeb i wypracowaliśmy wspólnie optymalne rozwiązanie. Dynamiczne podejście zespołu Comarch i ich umiejętność słuchania naszych potrzeb biznesowych i technicznych, jak również dostosowania wdrożenia tak, by jak najlepiej wspierało realizację naszych celów, jest ostatecznym dowodem, że podjęliśmy właściwą decyzję.

Dr. Marcus Hacke, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, ngena GmbH

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.