Smart BSS

Comarch Smart BSS jest kompletnym preintegrowanym rozwiązaniem, które pozwala dostawcom usług telekomunikacyjnych kompleksowo zarządzać procesami związanymi z obsługą klienta (“Request-to-Answer”, “Order-to-Payment”, “Usage-to-Payment”, “Request-to-Change”, “Termination-to-Confirmation” oraz “Problem- / Complaint-to-Solution”). Jest to możliwe dzięki aplikacji do zarządzania klientami przez operatora oraz wsparcia dla samoobsługowego portalu dla abonentów.

Smart BSS to idealny wybór dla operatorów lokalnych oraz mniejszych firm telekomunikacyjnych, takich jak dostawcy Internetu, sieci telewizji kablowej i satelitarnej czy operatorów wirtualnych – dużym atutem jest możliwość szybkiego uruchomienia systemu i niski koszt jego utrzymania. Większe firmy, jak operatorzy komórkowi, mogą wykorzystać system do zarządzania niektórymi obszarami biznesu, jak np. M2M (machine-to-machine) czy usługami kierowanymi do konkretnych branż.

 

Korzyści

Zarządzaj dowolnym rodzajem płatności i usług

W pełni rozliczaj dowolne usługi w modelach post-paid lub pre-paid, korzystając ze wsparcia najpopularniejszych na świecie metod płatności. Zarządzaj rozliczeniami z partnerami biznesowymi fakturując za usługi własne i firm trzecich. Ciesz się konfigurowalną autoryzacją klienta i aktywacją usług i kontroluj usługi IP w czasie rzeczywistym, dzięki funkcjonalności AAA (authentication, authorisation, accounting).

Łatwo i szybko wprowadzaj produkty do oferty

Twórz w szybki i wygodny sposób dowolne produkty, oferty oraz specyfikacje, używając wbudowanego katalogu produktów. Skracaj czas dostarczenia produktu na rynek, dzięki uproszczeniu zarządzania procesem zamówień. Wykorzystuj w kampaniach marketingowych szybko i łatwo generowane karty zdrapki i kody PIN.

Usprawniaj obsługę klienta, dzięki portalowi samoobsługowemu

Zwiększaj zadowolenie klientów i pracowników działów obsługi, wykorzystując aplikacje CRM, portal samoobsługowy dla klientów oraz sklep internetowy, z możliwością zaprojektowania tych platform w zgodności z identyfikacją wizualną Twojej firmy.
Uzyskaj pełną informację o swoich klientach, za pomocą modułu CRM.

Optymalizuj koszty, dzięki narzędziu łączącemu wiele funkcji w jednym

Zoptymalizuj koszty obsługi klienta, dzięki wykorzystaniu jednej platformy, łączącej funkcjonalności CRM, billingu, naliczania należności, katalogu produktów i aktywacji usług, jak również dzięki automatyzacji procesów i łatwiejszemu dostępowi do danych. Zarządzaj w sprawny sposób masowymi procesami takimi jak fakturowanie, monitorowanie, czy raportowanie. Automatycznie importuj duże ilości danych z systemów zewnętrznych.

Ułatwiaj codzienną pracę działów obsługi klienta

Łatwo zarządzaj utrzymaniem i konfiguracją systemu, dzięki przyjaznej konsoli administracyjnej. Dostosuj interfejs systemu do własnych potrzeb, dzięki funkcji konfigurowania widoku użytkownika. Z łatwością generuj dowolny typ raportu za pomocą wbudowanych wzorców.

Studium przypadku

Comarch has really lived up to our expectations in terms of engaging in the implementation and their technical expertise. We outlined a very ambitious deadline for the project and Comarch adjusted their offer to fit our needs, ensuring the perfect level of resources to support our goals. Following the successful launch of simpliTV we are looking forward to continuing our cooperation with Comarch in the future while extending our offer and addressing the needs of new target groups, such as corporate clients.

Dominique Löpfe, Project Manager, ORS/simpli services

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.