myRobotcenter wspólnie z Comarch realizuje innowacyjną strategię omnichannel

myRobotcenter, producent robotów dla gospodarstw domowych, przeznaczonych m.in. do utrzymania porządku w domach, ogrodach i basenach, stawia na systemy Comarch do obsługi handlu detalicznego. Kompleksowe rozwiązanie informatyczne pozwoli firmie na wprowadzenie strategii omnichannel oraz poszerzenie działalności o nowe rynki.

Innowacyjny startup zdecydował się na wdrożenie systemów Comarch ERP, PoS, BI, DMS i Financials. Rozwiązania są ze sobą zintegrowane i obsługują w firmie procesy handlowe, księgowe oraz magazynowe.

Wysokie tempo rozwoju  myRobotcenter niosło ze sobą konieczność rozszerzenia funkcjonalności i przepustowości działań. Firma potrzebowała systemu, który sprostałby tym wyzwaniom – elastycznego i skalowalnego rozwiązania z ofertą zróżnicowanych i nowoczesnych funkcjonalności.

Oferta Comarch dla handlu detalicznego idealnie pasowała do strategii digitalizacji myRobotcenter. Rozwiązanie ERP, bazujące na omnichannel, obejmuje sprzedaż w kanałach WEB, PoS (handel stacjonarny) i na platformach aukcyjnych (Amazon, Ebay). Biorąc pod uwagę ogólnoświatowe tendencje, szczególnie funkcjonalność Multi-Site systemu Comarch ERP nadaje się idealnie do odwzorowania struktury firmy i spółek w Austrii, Liechtensteinie i Szwajcarii.

To było po prostu odpowiednie połączenie idealnie dla nas skrojonego środowiska IT, obecności Comarch w regionie Innsbruck, Arbon i Monachium oraz międzynarodowego doświadczenia na rynkach ponad 60 krajów. A odpowiednie referencje sektora biznesu internetowego postawiły kropkę nad „i” –  mówi Christian Sommer, dyrektor zarządzający myRobotcenter.

Dzisiaj myRobotcenter prowadzi działalność w oparciu o paletę produktów Comarch, która zawiera zintegrowane ze sobą rozwiązania: Comarch ERP z Comarch Financials (księgowość, controlling, zakupy, logistyka magazynowa, dystrybucja, zarządzanie relacjami z klientami, usługi), Comarch PoS, Comarch BI oraz Comarch DMS do bezpiecznej archiwizacji faktur rozchodowych. Ponadto zapewnione jest połączenie z VLOG, intrastat oraz Magento (Magento-Webshop-Integration). System obsługi kas (PoS) jest używany we wszystkich oddziałach, spełniając całość wymogów prawnych austriackiego rynku. Również działający centralnie system bezpiecznej archiwizacji odpowiada wszystkim przepisom prawnym.

Rozwiązania dla handlu z oferty Comarch zostały wprowadzone w myRobotcenter w ciągu zaledwie czterech miesięcy. Odtąd niemal cały zespół posługuje się nimi w codziennej pracy. W porównaniu do stanu sprzed wprowadzenia nowych rozwiązań, szczególnie wyróżnia się całościowa integracja różnorodnych kanałów dystrybucji (sklep internetowy, sklep stacjonarny). myRobotcenter dysponuje ponadto bezpiecznym i szybkim systemem dopasowywania danych, sprawniejszą obsługą realizacji procesów logistycznych oraz przejrzystym i spójnym systemem zarządzania swoimi spółkami w różnych krajach.

– Z opracowanymi przez nas aplikacjami osiągnęliśmy granice naszych możliwości. A rozwiązania dla handlu od Comarch umożliwiły nam przebicie się na rynkach europejskich i ich podbój. Cieszymy się na to, co przyniesie naszej współpracy przyszłość – podsumowuje dyrektor zarządzający myRobotcenter.

Udostępnij