Startują testy wszystko.pl. Próba generalna dla sprzedawców e-commerce

Sprzedawcy e-commerce od sierpnia zakładają konta na nowej platformie sprzedażowej Comarchu wszystko.pl. Jeśli prowadzisz handel w internecie i chcesz do nich dołączyć, zarejestruj się i przygotuj oferty. Wystaw produkty już teraz, a od grudnia weź udział w testowaniu serwisu. To wtedy umożliwimy wybranej grupie klientów przedpremierowe robienie zakupów. 

Sprzedawcy już od sierpnia rejestrują się na nowym bezprowizyjnym marketplace wszystko.pl. Mogą oni szybko zintegrować się z platformą oraz dodawać produkty w każdej kategorii. Dużą część z nich będzie można już niedługo kupić w ramach testów platformy.

Oficjalny start portalu planowany jest na wiosnę przyszłego roku. Tym samym, dołączając w tym momencie do grona sprzedawców testujących serwis, masz okazję czerpać zyski ze sprzedaży swoich produktów jeszcze przed premierą konsumencką

W grudniu otworzymy portal dla wybranych klientów, tj. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch i członków ich rodzin. To ponad 7 tys. osób, a więc bardzo duża grupa testowa – mówi Mariola Barzyk-Libura, Business Unit Director wszystko.pl. – Ich zadaniem przez kilka najbliższych miesięcy będzie testowanie funkcjonalności platformy, ocena komfortu poruszania się po stronie, intuicyjność procesów i oczywiście robienie zakupów, co na pewno najbardziej interesuje naszych sprzedawców, którzy włączą się w testy – dodaje. 

Próba generalna przed premierą wszystko.pl

Sprzedawcy, którzy zarejestrują się we wszystko.pl i wyrażą chęć wzięcia udziału w testach, jako pierwsi rozpoczną sprzedaż na nowym marketplace. Dzięki temu nie tylko zaczną szybciej zarabiać, ale też zweryfikują działanie istotnych procesów w serwisie, takich jak obsługa i dodawanie statusów zamówień czy komunikacja z klientami.

Z punktu widzenia sprzedawcy bardzo ważne jest przetestowanie procesów związanych z m.in. zamówieniami czy obsługą stanów produktów. Testy pozwolą przedsiębiorcom na sprawdzenie tych funkcjonalności i lepsze przygotowanie się do rozpoczęcia sprzedaży na większej grupie klientów w momencie, kiedy nastąpi premiera platformy. Nasze testy to świetna próba generalna dla sprzedawców, którzy chcą rozwijać biznes na wszystko.pl – tłumaczy Mariola Barzyk-Libura.

wszystko.pl – alternatywa dla sprzedawców

Konkurencja na rodzimym rynku e-commerce jest wyraźna, co nie znaczy, że wszystko.pl jest bez szans. Wręcz przeciwnie, Comarch chce skutecznie rywalizować z innymi platformami, dając właścicielom sklepów e-commerce najkorzystniejsze warunki rozwoju biznesu

Największym atutem dla sprzedawców na wszystko.pl jest brak prowizji od sprzedaży. Przedsiębiorcy nie dzielą się zyskami z operatorem, dzięki czemu mogą lepiej planować sprzedaż i więcej zarabiać. 

Tworzymy alternatywę dla sprzedawców. Wiemy, że narzekają oni na coraz wyższe koszty prowadzenia biznesu na innych platformach. Nie zamierzamy kłaść im kłód pod nogi, ale budować mosty. Chcemy, żeby ich biznes rósł, zwłaszcza że w obliczu rosnącej inflacji i kryzysu gospodarczego przedsiębiorcy nie mają łatwo. Dlatego u nas cały zysk ze sprzedaży zostaje w ich kieszeni – mówi Mariola Barzyk-Libura. 

Poza 0% prowizji od sprzedaży sprzedawcy po założeniu konta na wszystko.pl mogą liczyć na m.in.:

  • Dogodne i szybkie integracje (przez systemy Comarch ERP, BaseLinker czy Open API).
  • Indywidualnego opiekuna.
  • Brak opłat za wystawianie i utrzymanie ofert.
  • Darmową ekspozycję loga w sklepie sprzedawcy i na liście ofert.

Dołącz do testów i zarabiaj pierwszy

Na wszystko.pl możesz zarejestrować się w każdej chwili. W poniższym materiale pokazujemy, jak zrobić to szybko i sprawnie.  

Po założeniu konta zintegruj sprzedaż i rozpocznij dodawanie ofert. Jeśli chcesz zacząć już sprzedawać, napisz do nas na sprzedawca@wszystko.pl

Nasi konsultanci sprawnie odpowiadają na wszelkie wątpliwości i pomagają na każdym etapie konfiguracji konta. Doradzą też, jak przygotować się do efektywnej sprzedaży na platformie – dodaje Mariola Barzyk-Libura. 

Załóż konto i weź udział w testach wszystko.pl

Autor tekstu:

Adrian Burtan
Specjalista ds. marketingu treści, wszystko.pl

W Grupie Comarch pracuje od 2022 roku. Związany ze spółką Wszystko.pl, w której odpowiada za kreowanie treści i realizację działań content marketingowych. W ramach rozwijania platformy sprzedażowej wspiera również działania analityczne i produktowe w zakresie UX writingu i komunikacji. Prywatnie prowadzi bloga i nagrywa podcast o tematyce społecznej. Absolwent kierunków dziennikarstwo oraz zarządzanie w sporcie na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Skomentuj

Brak komentarzy

Otrzymuj najciekawsze case study, aktualności, nowości produktowe od Comarch ERP prosto na swoją skrzynkę

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza