Customer Care: system obsługi klienta i zarządzania reklamacjami

Comarch Customer Care to rozwiązanie pozwalające znacząco podnieść jakość obsługi klienta, która jest coraz ważniejsza w dzisiejszym świecie.

 

Dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi łatwiej rozpatrywać reklamacjedodawać nowe usługi na konto klientapotwierdzać płatności, a także definiować przysługujące rabaty czy prowadzić codzienną korespondencję. Dzięki wbudowanym mechanizmom workflow rozwiązanie umożliwia obsługę danej sprawy od początku do końca, nawet gdy wymaga to koordynacji pracy wielu zespołów. 

Wyobraźmy sobie, że opóźnił się jeden z lotów obsługiwanych przez naszą firmę. Np. jeśli zgłaszana sprawa dotyczy lotu „ABZ 7029” system sam podejmie wszystkie konieczne działania: przyzna 5000 punktów lojalnościowych na kartę, wyśle wiadomość z przeprosinami za opóźnienie i zamknie sprawę. Co jeżeli użytkownik ma status „Platinum”? Wcześniej zdefiniowane reguły zapewnią obsługę zgodną z aktualną polityką firmy. Rozwiązanie Comarch pomagające zadbać o obsługę całego procesu najczęściej wybierają firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, linie lotnicze oraz instytucje finansowe.

Korzyści

  • Szybsza obsługa klientów 
  • Wyższy poziom satysfakcji klientów
  • Transparentność realizacji sprawy – możliwość poinformowania klienta:

     » na jakim etapie obecnie jest sprawa
     » kiedy dany zespól rozpocznie realizację sprawy
     » kiedy sprawa zostanie zamknięta

  • Większa efektywność pracy zespołu konsultantów
  • Lepsza komunikacja działów technicznych, konsultacyjnych, finansowych i prawnych
  • Możliwość badania KPI

Customer Care - korzyści

Funkcjonalności

Dla klientów - różne kanały kontaktu z konsultantami

  • Chat z konsultantem
  • Wiadomości e-mail
  • Rozmowy telefoniczne
  • Faksy
  • Korespondencja tradycyjna
  • Social media (Facebook, Twitter, itp.)
  • Interaktywne formularze

 

Dla konsultantów

  • szybka identyfikacja klienta
  • podgląd historii zadań wykonanych dla danego klienta
  • indeksacja typu sprawy
  • nadawanie priorytetu
  • realizacja i rozwiązanie sprawy i/lub  możliwość przekazania sprawy do odpowiedniego zespołu technicznego
  • wspomaganie korespondencji z klientem (e-mail, sms, telefon, chat, social media)
  • lepszy podział zadań pomiędzy konsultantami ze względu na parametry takie jak: liczba spraw, złożoność, priorytet, funkcje
  • grupowanie podobnych spraw (np. rodzaj klienta, rodzaj sprawy) przekłada się na szybszą obsługę 

Customer Care - funkcjonalności

Nasi Klienci

  • BP Global

    BP Global

    Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
  • JetBlue Airways

    JetBlue Airways

    Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
  • S7 Airlines

    S7 Airlines

    Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
  • Heathrow Airport

    Heathrow Airport

    Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
  • Enterprise Rent-a-Car

    Enterprise Rent-a-Car

    Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.