Comarch Customer Engagement

Zaangażowanie, gamifikacja i grywalizacja w marketingu

Comarch Customer Engagement to rozwiązanie służące zarządzaniu zaangażowaniem i lojalnością klientów.

 

Jest efektywne, ponieważ umożliwia definiowanie angażujących i różnorodnych warunków gry, osiągnięć i zasad, co zapewnia klientowi bogate wrażenia podczas korzystania z programu.

Fun

Grywalizacja optymalizuje przyjemność obcowania z marką. Użytkownicy mają możliwość zdobywania nagród, wyróżnień i konkurowania ze sobą. 

Fun

Friends

Klienci mogą dzielić się swoimi sukcesami za pośrednictwem mediów społecznościowych, za co dostają odznaczenia. Ważnym aspektem jest również zdrowa konkurencja, która wzmacnia siłę kontaktów i relacji między ludźmi oraz wpływa na poziom zaangażowania. 

Friends

Feedback

Gracze są informowani o wszystkich najważniejszych wydarzeniach i osiągnięciach w grze, a ze względu na fakt, że grywalizacja oparta jest na wzmocnieniu pozytywnym (podkreślającym osiągnięcia i sukcesy), motywacja użytkowników do podejmowania dalszych wyzwań rośnie. 

Feedback

Korzyści

  • kompleksowy widok na klienta 360 stopni
  • angażujące środowisko dla uczestników
  • tworzenie silnych interakcji między marką a klientem
  • wzbogacanie doświadczeń klienta związanych z marką
  • ukierunkowane i spersonalizowane informacje zwrotne dla użytkowników w formie powiadomień
  • efekt marketingowy w postaci ruchu w  mediach społecznościowych

Korzyści

    Nasi Klienci

    • BP Global

      BP Global

      Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
    • JetBlue Airways

      JetBlue Airways

      Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
    • S7 Airlines

      S7 Airlines

      Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
    • Heathrow Airport

      Heathrow Airport

      Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
    • Enterprise Rent-a-Car

      Enterprise Rent-a-Car

      Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
      Wszystkie Case Studies

      Powiązane treści

      White Paper: Programy lojalnościowe B2B

      Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

      Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

      Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

      Skontaktuj się z ekspertem Comarch

      Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.