Comarch SFA Beacon

Wraz z SFA Mobile App dostarczamy aplikację mobilną dla użytkowników końcowych i własne nadajniki Comarch Beacon, dzięki którym możemy zapewnić naszym klientom dedykowane oprogramowanie bez konieczności korzystania ze sprzętu innych firm.

 

Korzystając z Comarch Beacon, użytkownik może zaprosić klientów do pubów, restauracji, kasyn oraz wielu innych miejsc i nakłonić ich do skorzystania ze swojej oferty. Zawsze, gdy klienci są w pobliżu lokalu, gdzie umieszczony jest Comarch Beacon, otrzymają wiadomość na swoich smartfonach, zachęcającą ich do wejścia do środka i informującą o aktualnych promocjach, wydarzeniach, ofertach specjalnych i nowych produktach.

Główne cechy

URZĄDZENIA BEACON

Nadajnik, który okresowo wysyła pakiety danych, które mogą być odebrane przez inne urządzenie (np. smartfon, tablet, laptop)

BLUETOOTH LOW ENERGY (BLE)

Możliwość używania czujnika BLE Proximity sensing do przesyłania unikatowego identyfikatora, odbieranego przez odpowiednią aplikację lub system operacyjny, który może być przekształcony w lokalizację fizyczną lub wywołać akcję na urządzeniu

SPERSONALIZOWANA KOMUNIKACJA

Gdy użytkownik zbliża się do określonego obszaru jego aplikacja zostaje powiadomiona o tym fakcie i może wyświetlać spersonalizowaną wiadomość lub ofertę promocyjną

SZCZEGÓŁY PRODUKTU

Kiedy użytkownik zbliża się ze swoim smartfonem do produktu, otrzymuje szczegółowe informacje na jego temat i działań, które może z nim podjąć

NAWIGACJA WEWNĘTRZNA

Dzięki nadajnikom rozmieszczonym wokół budynku, aplikacja może określić fizyczną lokalizację urządzenia na którym pracuje, dzięki czemu łatwo może doprowadzić użytkownika do interesującego go punktu

POWIADOMIENIA DLA PRZEDSTAWICIELI

Beacony mogą być zintegrowane z aplikacją mobilną SFA dla przedstawicieli handlowych, aby mogli zgłosić swoją obecność w sklepach lub wysłać zawiadomienia oraz informacje o wymaganych działaniach

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Comarch SFA Beacon - korzyści

Korzyści

Korzyści, które może otrzymać Twoja firma i Twoi klienci, dzięki wykorzystaniu technologii mikro-lokalizacji:  

 korzyści dla klienów indywidualnych:

  • informacje o aktualnych promocjach
  • kupony rabatowe
  • zaproszenie z rabatem do wykorzystania podczas następnej wizyty, etc.

 


→ korzyści dla firm:

  • zwiększenie liczby klientów w lokalach oferujących produkty użytkownika, a tym samym możliwość wzrostu sprzedaży
  • zwiększenie zainteresowania klientów produktami firmy
  • zwiększenie przywiązania klienta do marki i obecność w mediach społecznościowych poprzez angażowanie klientów w różne programy
  • dopasowanie swojej marki do potrzeb rynku dzięki informacjom o zachowaniach klientów i ich preferencjach (kiedy przyjechali, które oferty im się podobają), a także organizowanie akcji angażującej ich do działania (odpowiedz, podziel się swoją opinią, itp.)

Nasi Klienci

  • Diageo

    Diageo

    Comarch SFA Mobile Sales Force Apps w DIAGEO Polska
  • Colgate-Palmolive

    Colgate-Palmolive

    Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Mobile Sales Force dla Colgate - Palmolive
  • Red Bull

    Red Bull

    Red Bull aktywnie kształtuje procesy biznesowe używając nowoczesnych rozwiązań Comarch SFA
  • Hortex

    Hortex

    Comarch SFA Online Distribution w Hortex
  • PPG Deco Polska

    PPG Deco Polska

    Comarch SFA Online Sales Support / Studio Dekoral Partner On-line System
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Kompleksowe narzędzie kluczem do efektywnego planowania promocji handlowych

    White Paper: Automatyzacja sprzedaży w branży HoReCa

    Ulotka: Comarch Mobile Sales Force

    Ulotka: Comarch Trade Promotion Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.