Geomarketing

Aplikacja webowa służąca do prezentowania danych sprzedażowych na Google Maps.

 

Jest to narzędzie dedykowane dla managerów sprzedaży i marketingu, które pozwala im szybko i skutecznie optymalizować działania sprzedażowe w terenie.

Raporty prezentują rozmieszczenie punktów sprzedaży na mapach w podziale na województwa, powiaty, czy inną strukturę regionów klienta. Jednocześnie aplikacja wskazuje, który pracownik odpowiada za dany obszar oraz prezentuje podstawowe wskaźniki handlowe punktów sprzedaży, takie jak obroty, kategorie, dostępność produktów, SKU itd. Ponadto, w module geomarketingu dostępne są raporty wielowymiarowe, pozwalające łatwo analizować np. wielkość własnej sprzedaży oraz udziałów w rynku na jednym widoku.

Funkcjonalności

RAPORTOWANIE NA GOOGLE MAPS

Prezentacja sprzedaży klientów na mapach Google - dane prezentowane są w rejonach z możliwością "wklikania" się do poziomu konkretnych klientów i wyświetlania na wykresach ich sprzedaży w podziale na brandy czy dowolnie zdefiniowane koszyki

EXPORT (PDF, PPT, JPG)

Możliwość exportu raportów bezpośrednio z modułu geomarketingu do plików (PDF, PPT, JPG)

SUBSKRYPCJA

Możliwość subskrypcji i wysyłki raportów mailem do wybranej grupy odbiorców

RAPORTY WIELOWYMIAROWE

Możliwość jednoczesnej prezentacji różnych wartości numerycznych za pomocą naniesionych na mapy Google wykresów bąbelkowych.

OPTYMALIZACJA TRAS

Możliwość optymalizacji podziału obszarów sprzedażowych oraz tras przedstawicieli handlowych na podstawie różnorodnych parametrów biznesowych.

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Geomarketing - korzyści

Korzyści

 

  • błyskawiczna informacja o wynikach sprzedaży w regionach - rzut oka na mapę zapewnia pełną informację o wskaźnikach KPI (zaznaczone kolorami)
  • możliwość analizowania danych z punktu widzenia całego kraju, regionu, obszaru działania konkretnego przedstawiciela handlowego oraz wielu innaczej określonych obszarów

Nasi Klienci

  • Diageo

    Diageo

    Comarch SFA Mobile Sales Force Apps w DIAGEO Polska
  • Colgate-Palmolive

    Colgate-Palmolive

    Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Mobile Sales Force dla Colgate - Palmolive
  • Red Bull

    Red Bull

    Red Bull aktywnie kształtuje procesy biznesowe używając nowoczesnych rozwiązań Comarch SFA
  • Hortex

    Hortex

    Comarch SFA Online Distribution w Hortex
  • PPG Deco Polska

    PPG Deco Polska

    Comarch SFA Online Sales Support / Studio Dekoral Partner On-line System
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Kompleksowe narzędzie kluczem do efektywnego planowania promocji handlowych

    White Paper: Automatyzacja sprzedaży w branży HoReCa

    Ulotka: Comarch Mobile Sales Force

    Ulotka: Comarch Trade Promotion Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.