Dane osobowe *Informacje wymagane Imię* Nazwisko* Nazwa firmy* 1. Jak ocenia Pan/Pani dostępność i czas reakcji zespołu wsparcia technicznego w porównaniu do poprzednich lat? Znacząco gorzej niż wcześniej Trochę gorzej niż wcześniej Bez zmian Trochę lepiej niż wcześniej Znacząco lepiej niż wcześniej 2. Jak ocenia Pan/Pani skuteczność rozwiązywania zgłaszanych problemów technicznych? Bardzo niska Niska Średnia Wysoka Bardzo wysoka 3. Jak ocenia Pan/Pani intuicyjność i łatwość użytkowania systemów Comarch e-Zdrowie? Bardzo trudne w obsłudze Trudne w obsłudze Średnie Łatwe w obsłudze Bardzo intuicyjne 4. Jak ocenia Pan/Pani jakość wsparcia serwisowego w porównaniu do poprzednich lat? Znacząco gorzej niż wcześniej Trochę gorzej niż wcześniej Bez zmian Trochę lepiej niż wcześniej Znacząco lepiej niż wcześniej 5. Jakie są główne powody, dla których w tym roku nie zdecydował/a się Pan/Pani na zakup nowych produktów/usług Comarch e-Zdrowie? 6. Jakie zmiany w ofercie lub obsłudze sprawiłyby, że chętniej skorzystał(a)by Pan/Pani z produktów Comarch e-Zdrowie w przyszłości? 7. Czy rozwiązania Comarch e-Zdrowie nadal spełniają Pana/Pani oczekiwania? Zdecydowanie nie Nie Neutralnie Tak Zdecydowanie tak 8. Jakie dodatkowe funkcjonalności lub usprawnienia byłyby dla Pana/Pani najbardziej przydatne? Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe. Przeczytaj: Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez spółki z grupy Comarch oraz o Twoich uprawnieniach. Wyślij Wyślij