Janusz Filipiak o innowacyjności na łamach "Wprost"
- Od początku naszej działalności inwestujemy w opracowanie nowych produktów i udoskonalanie istniejących - mówi na łamach „Wprost” profesor Janusz Filipiak, prezes Comarch.
Zdaniem szefa Comarch, cała firma to jedno wielkie laboratorium prowadzące prace badawczo rozwojowe. - W Polsce pracuje u nas 1500 programistów, a w Niemczech i Szwajcarii inżynierowie w przejętych przez nas ośrodkach. Na wszystko, co wypuszczamy, musi być popyt. Zaczynaliśmy w 1993 r. od systemów billingowych oraz obsługi klienta, bo takie zlecenie dostaliśmy od Telekomunikacji Polskiej. Potem były m.in. programy do zarządzania przedsiębiorstwem. Naszym ostatnim produktem jest projekt zautomatyzowanego supermarketu samoobsługowego. Możliwości nowych technologii są nieograniczone. Imponujące możliwości Comarchu w zakresie ciągłych innowacji opierają się na wykorzystaniu długoletniego doświadczenia, rozwijaniu zasobów ludzkich oraz na inwestycjach - mówi profesor Filipiak.
Rafał Pisera, Karolina Zajezierska, Innowacja, czyli biznes, „Wprost”, numer 26/2011 (1481).