Motywowanie pracowników

Opis szkolenia

Szkolenie Motywowanie pracowników przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy

Poznaj program szkolenia

Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

Cele szkolenia

Warsztaty pozwolą ich uczestnikom:

  • poznać mechanizmy motywujące ludzi do działania  
  • skutecznie identyfikować potrzeby motywacyjne swoich pracowników
  • skonstruować własny podręczny zestaw narzędzi motywacyjnych
  • efektywnie „żonglować” finansowymi i poza-finansowymi czynnikami pobudzania ludzi do działania
  • systematycznie zwiększać stopień zmotywowania swojego zespołu


Umiejętności

Dzięki szkoleniu  uczestnik będzie:

  • określał, co motywuje danego pracownika najbardziej w danym momencie
  • stosował odpowiedni instrument motywacyjny dopasowany do potrzeb danego pracownika w danym momencie
  • zwiększał swoją motywację i chęć do działania poprzez zastosowanie poznanych technik automotywacji
  • zwiększał zaangażowanie pracowników w wykonywana pracę poprzez zapewnienie im obecności właściwych czynników motywujących
  • odpowiednio przygotowywał się i przeprowadzał rozmowę motywującą pracownika do działania
Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

Profil uczestników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy.

Przygotowanie uczestników

Brak wymagań wstępnych.

Czas trwania

Przed nami:

  • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
Szczegółowy program szkolenia

Szczegółowy program szkolenia 

  • ISTOTA MOTYWACJI: Czym jest motywacja i czy można motywować innych? Na jakich filarach opiera się motywacja? 
  • PSYCHOLOGIA MOTYWACJI – potrzeba, wizja nagrody, poczucie sensu, wytyczone cele: Co tak naprawdę popycha ludzi do działania? Co mają nam do zaoferowania tradycyjne teorie motywacji? Jak „uskuteczniać” motywowanie spersonalizowane? 
  • RÓŻNORODNOŚĆ CZYNNIKÓW MOTYWUJĄCYCH: Czy zawsze i wszystkich „kręci” to samo? Jak diagnozować potrzeby motywacyjne swoich pracowników? Jak dopasowaywać do tego adekwatne czynniki motywujące? Jak rozstrzygnąć odwieczny dylemat kija i marchewki?
  • ROZMOWY MOTYWACYJNE: Jak rozpoznać symptomy zdemotywowanego pracownika? Kiedy zdecydować się na rozmowę? Jak ją przeprowadzić?
  • AUTOMOTYWACJA: Czym jest i jakie są jej źródła? Jak system wartości własny i naszego zespołu może wpływać na motywację? Jakie są dostępne sposoby automotywacji i z których mogę skorzystać? Co wpływa na zaangażowanie pracowników w wykonywane prace?
  • MOTYWATORY FINANSOWE I POZA-FINANSOWE: Jaka jest naprawdę siła motywacyjna pieniądza? Jak w kontekście miejsca pracy realizować hasło: „Pieniądze to nie wszystko”?  
  • „MORDERCY” MOTYWACJI: Co może osłabić motywację? Jakie czynniki nas zniechęcają do działania? Jak im zapobiegać i jak im przeciwdziałać?

Metoda realizacji szkolenia

Interaktywne warsztaty wykorzystujące następujące techniki szkoleniowe: prezentacja trenera (wprowadzenie bądź podsumowanie merytoryczne wykonanych ćwiczeń), trening grupowy i indywidualny, odgrywanie ról, dyskusja moderowana, studium przypadku, gry i symulacje realnych sytuacji, praca w grupach.

POBIERZ PROGRAM W PDF

Ścieżka rozwoju

Szkolenia z oferty:

  • Zarządzanie zespołem i pracownikami
  • Efektywne kierowanie pracownikami
  • Ocena pracowników. Prowadzenie rozmów oceniających.
  • Zarządzanie zmianą.
  • Zarządzanie konfliktem w zespole.

W ramach szkolenia zapewniamy

  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat potwierdzający udział w kursie
  • pełna obsługa cateringowa (dotyczy kursów stacjonarnych)

Podobne szkolenia