Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja

Bo to co widzimy ma największe znaczenie...

Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja

  • Cele szkolenia Mowa ciała...

    Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat najważniejszych i najpopularniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej wykorzystywanych w biznesie i życiu prywatnym. Uczestnik szkolenia pozna:

    • znaczenie najczęściej używanych gestów, 
    • jaką role ma nasza mimika, chód, głos, 
    • jak wygląd zewnętrzny, zapach i głos wpływają na nasz odbiór przez otoczenie, 
    • jak wykorzystać mowę ciała w różnych sytuacjach biznesowych i życiowych.

    Ważnym aspektem szkolenia jest przedstawienie różnic międzykulturowych w komunikacji niewerbalnej, które mogą prowadzić do nieporozumień i pomyłek.
    Uczestnik szkolenia otrzyma wiedzę z zakresu komunikacji niewerbalnej, którą będzie mógł wykorzystywać w relacjach interpersonalnych, m.in. podczas :

    • spotkań biznesowych, 
    • prezentacji, 
    • rozmów kwalifikacyjnych. 

    Nabyta wiedza pozwoli uczestnikowi m.in. poprawić swoją skuteczność w negocjacjach, relacje z partnerami biznesowymi i prowadzenie prezentacji firmowych.

  • Profil słuchaczy

    Kurs mowy ciała przeznaczony jest dla osób pragnących poprawić swoje relacje interpersonalne oraz autoprezentacje poprzez poznanie najważniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej, nauczenie się ich świadomego wykorzystywania i odczytywania. 

  • Wymagania wstępne

    Szkolenie autoprezentacji i komunikacji niewerbalnej nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Kurs przeznaczony jest dla osób nieposiadających wiedzy na temat komunikacji niewerbalnej lub chcących poszerzyć zakres swojej wiedzy.

  • Czas trwania

    1 dzień - 8 godzin lekcyjnych

  • Metoda realizacji kursu Mowa Ciała...

    Szkolenie mowy ciała realizowane jest w formie:
    - części teoretycznej w postaci prezentacji,
    - analizy case studies,
    - praktycznych ćwiczeń.
    Forma realizacji szkolenia ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy w sposób interesujący i praktyczny. Ćwiczenia oraz analiza case studies pozwolą na lepsze zrozumienie poruszanych zagadnień oraz szybsze zdobycie pożądanych umiejętności.

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna

    Znaczenie mowy ciała i autoprezentacji w kontaktach interpersonalnych
    Sytuacje, w których mowa ciała jest kluczowa
    Pierwsze wrażenie - jak zrobić dobre wrażenie i dlaczego jest tak ważne?
    Gestykulacja rękami i dłońmi
    Mimika i uśmiech
    Postawa ciała, chód i rola nóg
    Zapachy
    Głos i ton
    Strefy dystansu - przestrzeń osobista
    Akcesoria w mowie ciała
    Dotyk swojego ciała i drugiej osoby
    Kontakt wzrokowy i rola oczu
    Wygląd i ubiór
    Rozpoznanie kłamstwa
    Różnice kulturowe w mowie ciała - komunikacja międzykulturowa
    Rola miejsc przy stole
    Ciekawostki - flirt, zalotne gesty kobiet i mężczyzn

  • Umiejętności

    Po szkoleniu komunikacji niewerbalnej uczestnik będzie potrafił:

    • wykorzystywać świadomie elementy mowy ciała,
    • prowadzić efektywniejsze spotkania biznesowe,
    • prowadzić skuteczniejsze negocjacje, 
    • wywierać większy wpływ na odbiorcę,
    • prowadzić efektywniejsze prezentacje,
    • rozumieć i odczytywać sygnały niewerbalne wysyłane przez innych,
    • odróżnić znaczenie gestów w różnych kulturach,
    • wykorzystywać różne akcesoria podczas rozmowy I prezentacji.
  • Ścieżka rozwoju

    Szkolenie nie posiada ścieżki szkoleniowej.

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Najbliższe szkolenia

Szkolenie aktualnie niedostępne

Zapytaj o termin

Podobne szkolenia

Zarządzanie czasem

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących efektywniej planować i organizować sobie czas w pracy.

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obsługujących klientów (zarówno przez telefon, mailowo, czy bezpośrednio), które chcą rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne oraz zmierzać do jak największego profesjonalizmu w obsłudze.

Komunikacja interpersonalna

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego porozumiewania się ze swoimi podwładnymi.

Efektywne kierowanie pracownikami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.

Motywowanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy.

Uczenie i rozwijanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie uczenia i wspierania rozwoju swoich podwładnych.

Zarządzanie zmianą

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących lepiej radzić sobie w sytuacji zmiany oraz pomagać innym w przejściu procesu zmiany.

Zarządzanie konfliktem w zespole

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie przeciwdziałania rozwojowi konfliktów w zespole oraz konstruktywnego rozwiązywania zaistniałych już sytuacji konfliktowych między pracownikami.

Ocena pracowników. Prowadzenie rozmów oceniających.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie oceniania swoich pracowników w ramach formalnego systemu ocen okresowych oraz bieżącej praktyki menedżerskiej.

Obrona przed manipulacjami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obcujących z współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i klientami w sytuacjach związanych z perswazją i wywieraniem wpływu. Jest pomocne dla osób szukających skutecznych sposobów obrony przed osobami, które próbują nimi manipulować.

Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących udoskonalić i zracjonalizować swój proces rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w miejscu pracy.

Trening asertywności

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie realizować swoje społeczne uprawnienia, budując równocześnie dobre relacje ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i kontrahentami i klientami.

Design Thinking - warsztat (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.

Zrozumieć programist(k)ę – techniczna wiedza dla nietechnicznych osób

Jeśli ciekawi Cię na czym polega programowanie i za czym stoją slangowe programistyczne pojęcia, to to szkolenie jest dla Ciebie. Szkolenie będzie prowadzone od absolutnych podstaw. Języki programowania będą tłumaczone w analogii do języków naturalnych. Zdziwisz się jakie to proste i intuicyjne.

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. 

Zadzwoń lub napisz do nas jeśli napotkasz problem

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33