Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany

  • Cele szkolenia

    Celem szkolenia jest przedstawienie zaawansowanych funkcji Microsoft Excel oraz sposobów ich praktycznego wykorzystania.
    Uczestnik zdobędzie umiejętność obróbki danych w arkuszu, generowania różnych typów wykresów.
    Będzie potrafił pracować z wieloma arkuszami i tworzyć zaawansowane formuły z zagnieżdżonymi funkcjami.
    Dzięki praktycznym ćwiczeniom przygotowanym przez trenera będzie potrafił samodzielnie analizować dane przy pomocy tabel przestawnych oraz wykorzystywać inne źródła danych (MS Access, MS Query).
    Ćwiczenia wykonywane samodzielnie pod nadzorem trenera zapewnią trwałe podniesienie wydajności pracy dzięki wykorzystaniu zaawansowanych funkcji MS Excel.

     

  • Profil słuchaczy

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie kursu podstawowego, pragnących zapoznać się z możliwościami analizy i prezentacji danych oraz zaawansowanego stosowania formuł i funkcji.

  • Wymagania wstępne

    Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość środowiska Windows oraz zagadnień poruszanych na szkoleniu Microsoft Excel – kurs podstawowy. Minimalne umiejętności to: edycja danych, podstawowe formuły i funkcje, proste formatowanie danych, sortowanie i autofiltr.

  • Czas trwania

    3 dni po 8 godzin lekcyjnych

  • Metoda realizacji szkolenia

    Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy. 

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna

    Zaawansowana edycja danych

    Wklejanie specjalne

    Dynamiczne i statyczne obrazy danych

    Transpozycja

    Ukrywanie danych

    Menadżer nazw

    Zastosowanie obszarów

    Operacje na obszarach

    Zaawansowane formatowanie danych

    Formaty użytkownika

    Style – zastosowanie

    Formatowanie warunkowe

    Formatowanie zależne od wartości

    Formatowanie zależne od formuł i funkcji

    Poprawność danych

    Walidacja liczbowa, tekstowa, niestandardowa

    Listy wartości

    Dynamiczne listy wartości

    Duplikaty danych

    Wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji oraz zagnieżdżanie funkcji

    Przykłady funkcji logicznych, np. JEŻELI, ORAZ, LUB, NIE

    Funkcje daty i czasu, np: DNI.ROBOCZE, DZIŚ, TERAZ, CZĘŚĆ.ROKU

    Funkcje matematyczne: ZAOKR, SUMA.WARUNKÓW, SUMA.JEŻELI i inne

    Funkcje tekstowe – ZŁĄCZ.TEKSTY, TEKST, KWOTA, DŁ, PORÓWNAJ

    Funkcje statystyczne – LICZ.JEŻELI, ŚREDNIA.JEŻELI, ŚREDNIA WARUNKÓW, MIN.K, MAX.K, CZĘSTOŚĆ, LICZ.WARUNKI, ILE.NIEPUSTYCH

    Funkcje wyszukiwania i adresu, np.: INDEKS, PODAJ.POZYCJĘ, WYSZUKAJ – wszystkie typy

    Funkcje informacyjne – TYP, CZY.TEKST

    Formuły tablicowe

    Śledzenie błędów w Excelu

    Tworzenie wykresów

    Tworzenie zaawansowanych wykresów

    Szybkie dostosowywanie wykresów

    Tworzenie nowych typów wykresów – wykresy użytkownika

    Praca z bazami danych 

    Reguły tworzenia bazy danych

    Tworzenie bazy danych w arkuszu

    Filtry zaawansowane

    Metody filtrowania danych

    Filtry zaawansowane

    Stosowanie warunków filtra

    Filtry zależne od formuł i funkcji

    Wykorzystywanie makr do automatyzacji zadań w arkuszach

    Rejestrowanie makr

    Przypisywanie makr do obiektów, ikon narzędziowych lub przycisków

    Edytor VBA – widok makr

    Rodzaje makr

    Modyfikacja makr za pomocą edytora VBA

    Tworzenie prostych makr za pomocą edytora VBA

    Konspekty

    Grupowanie danych

    Autokonspekt

    Sumy częściowe

    Tworzenie sum częściowych

    Zastosowanie sum częściowych

    Konsolidacja danych

    Konsolidacja arkuszy

    Konsolidacja skoroszytów

    Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych

    Pojęcie tabeli przestawnej

    Tworzenie tabel przestawnych

    Modyfikacje tabel przestawnych

    Obliczenia na tabeli przestawnej

    Grupowanie danych w tabeli

    Przykłady użycia tabel przestawnych

    Wykresy przestawne

    Raporty tabeli przestawnej

    Filtrowanie danych tabeli za pomocą fragmentatorów

    Konsolidacja tabel

    Importowanie i eksportowanie danych

    Importowanie danych z innych aplikacji

    Eksportowanie danych do innych aplikacji

    Recenzje

    • Śledzenie zmian

    Zarządzanie zeszytami

    Zabezpieczenia plików

    Zabezpieczenia arkuszy

    Zabezpieczenia skoroszytów

    Ukrywanie danych

  • Umiejętności

    Po ukończeniu kursu uczestnik/czka będzie potrafił/a:

    Obsługiwać zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego

    Formatować dane na poziomie zaawansowanym

    Wykonywać skomplikowane obliczenia za pomocą formuł i funkcji

    Tworzyć dostosowane do typów danych wykresy

    Zakładać zaawansowane filtry

    Korzystać z szablonów

    Automatyzować pracę za pomocą makr

    Analizować dane za pomocą sum częściowych, tabel przestawnych i symulacji

    Importować i eksportować dane

    Korzystać z pracy online

    Zarządzać zeszytami

  • Ścieżka rozwoju

    Udział w szkoleniu pozwala zapoznać się z programem Microsoft Excel 2010 w stopniu umożliwiającym dalszą samodzielną pracę z programem przy wykorzystaniu zaawansowanych funkcji, szkolenie nie wyczerpuje jednak wszystkich jego możliwości.

    W celu dalszego kształcenia umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel 2010 rekomendujemy udział w następujących szkoleniach (wg stopnia zaawansowania):

    Analiza finansowa w Microsoft Excel

    Visual Basic for Application w MS Excel – seria szkoleń z zakresu programowania

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Najbliższe szkolenia

Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany Biznes i informatyka Microsoft Office Gdańsk 3 dni
2018-09-03
Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany Biznes i informatyka Microsoft Office Kraków 3 dni
2018-09-10
Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany Biznes i informatyka Microsoft Office Wrocław 3 dni
2018-09-12
Osiągnięto minimum zgłoszeń
Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany Biznes i informatyka Microsoft Office Warszawa 3 dni
2018-09-19
Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany Biznes i informatyka Microsoft Office Kraków 3 dni
2018-09-24

Podobne szkolenia

Microsot Excel – zaawansowane wykorzystanie formuł tablicowych

Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą poznać zaawansowane zasady wykorzystania formuł tablicowych. Szczególnie przydatne dla uczestników pracujących na dużych zbiorach danych.

Microsoft Excel 2010 – kurs podstawowy

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają dopiero pracę z arkuszem kalkulacyjnym.

Microsoft Excel 2010 – kurs średnio zaawansowany

Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym (nie ma wymogu uczestniczenia w szkoleniu z tego tematu), pragnących zapoznać się z najczęściej wykorzystywanymi i najbardziej przydatnymi funkcjami Excela.

Microsoft Excel 2010 – kurs zaawansowany

Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie kursu podstawowego, pragnących zapoznać się z możliwościami analizy i prezentacji danych oraz zaawansowanego stosowania formuł i funkcji.

Analiza finansowa w Microsoft Excel - dla księgowości

Kurs przeznaczony jest dla osób chcących uzyskać wiedzę z zakresu analizy finansowej i statystycznej w Excelu i poznać narzędzia wspomagające analizę finansową. Szkolenie jest ukierunkowane na profil księgowy.

Analiza finansowa w Microsoft Excel - dla bankowości

Kurs przeznaczony jest dla osób chcących uzyskać wiedzę z zakresu analizy finansowej i statystycznej w Excelu i poznać narzędzia wspomagające analizę finansową. Szkolenie jest ukierunkowane na bankowość.

Microsoft Excel – kurs dla ekspertów z wykorzystaniem programowania w VBA

Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą poznać nowe, zaawansowane możliwości przetwarzania danych w programie Microsoft Excel z pomocą istniejących narzędzi oraz z pomocą języka VBA.

Microsoft Excel 2010/2013 – analiza danych z wykorzystaniem dodatków Power Pivot, Power View, Power Query

Microsoft Excel 2010/2013 - analiza danych z wykorzystaniem dodatków Power Pivot, Power View, Power Query

Microsoft Excel 2013 – kurs podstawowy

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają dopiero pracę z arkuszem kalkulacyjnym.

Microsoft Excel 2013– kurs średnio zaawansowany

Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym (nie ma wymogu uczestniczenia w szkoleniu z tego tematu), pragnących zapoznać się z najczęściej wykorzystywanymi i najbardziej przydatnymi funkcjami Excela.

Microsoft Excel 2013– kurs zaawansowany

Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym, pragnących zapoznać się z zaawansowanymi możliwościami arkusza kalkulacyjnego, głównie analizą i prezentacją danych, oraz możliwością zastosowania formuł i funkcji na poziomie zaawansowanym.

Wizualizacja danych w Microsoft Office 2010

Zapraszamy osoby, które chcą pogłębić wiedzę na temat wizualizacji danych w pakiecie MS Office, tj. tworzenia zestawień, raportów, schematów, tabel danych, infografik, itp.

Wizualizacja danych w Microsoft Office 2013

Zapraszamy osoby, które chcą pogłębić wiedzę na temat wizualizacji danych w pakiecie MS Office, tj. tworzenia zestawień, raportów, schematów, tabel danych, infografik, itp.

Analiza danych biznesowych z wykorzystaniem MS Excel

Szkolenie przeznaczone dla analityków korzystających z MS Excel jako jednym z głównych narzędzi pracy.

Microsoft Excel w praktyce finansowej – warsztaty

Kurs obejmuje zaawansowane zagadnienia związane z analizą finansową osadzoną w środowisku Microsoft Excel.

Microsoft Excel – analizy statystyczne

Analiza danych dla analityków – Excel, Access, SQL, statystyka, wizualizacja

Analiza danych dla analityków – Excel, Access, SQL, statystyka, wizualizacja

Microsoft Excel 2016 – kurs podstawowy

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają dopiero pracę z arkuszem kalkulacyjnym.

Microsoft Excel 2016 – kurs średnio zaawansowany

Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym (nie ma wymogu uczestniczenia w szkoleniu z tego tematu), pragnących zapoznać się z najczęściej wykorzystywanymi i najbardziej przydatnymi funkcjami Excela.

Szkolenie Excel 2016 – Kurs Zaawansowany

Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym, pragnących zapoznać się z zaawansowanymi możliwościami arkusza kalkulacyjnego, głównie analizą i prezentacją danych, oraz możliwością zastosowania formuł i funkcji na poziomie zaawansowanym.

DAX – tworzenie zaawansowanych formuł dla PowerPivot w MS Excel, Power BI i SQL Server Analysis Services

Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych oraz tworzących raporty/zestawienia zbiorcze przy użyciu danych pochodzących z innych systemów lub przetwarzanych bezpośrednio w arkuszu, którzy już korzystają z dodatku PowerPivot dla MS Excel lub Power BI.

Power BI – analiza oraz wizualizacja danych

Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych oraz tworzenia raportów/zestawień zbiorczych przy użyciu danych pochodzących z innych systemów lub przetwarzanych bezpośrednio w arkuszu, chcących zwizualizować swoje dane.

Power Query - czyszczenie i transformacja danych pod analizy danych z wykorzystaniem PowerPivot dla MS Excel i Power BI

Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych oraz tworzenie raportów/zestawień zbiorczych przy użyciu danych pochodzących z innych systemów lub przetwarzanych bezpośrednio w arkuszu, którzy borykają się z różnorodnością danych oraz dużym zanieczyszczeniem danych.

W cenie szkolenia

Kursy otwarte w ośrodkach szkoleniowych Comarch:

  • przeprowadzenie kursu na oferowanym programie szkolenia
  • odpowiednio skonfigurowane do potrzeb szkolenia stanowisko pracy
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat potwierdzający udział w kursie
  • pełna obsługa cateringowa

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. 

Zadzwoń lub napisz do nas jeśli napotkasz problem

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 23